سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ناکامی بزرگ شبهه‌پردازان علیه دین و باورهای دینی/ سکوت منفعلانه رسانه‌های ضدانقلاب درباره روز ملی دعا در آمریکا

ناکامی بزرگ شبهه‌پردازان علیه دین و باورهای دینی/ سکوت منفعلانه رسانه‌های ضدانقلاب درباره روز ملی دعا در آمریکا

رسانه‌های ضدانقلاب در شرایطی به باورهای مذهبی مردم در مواجهه با بیماری کرونا هجمه می‌کنند که در واکنش به اعلام یک روز ملی برای دعا و نیایش از سوی ترامپ سکوت ذلیلانه‌ای را اختیار کرده‌اند.

پدیده ویروس کرونا طی هفته‌های اخیر در صدر رسانه‌های جهان قرار گرفته است. گسترش و شیوع این ویروس واکنش‌های متفاوتی را از سوی مردم جهان به‌همراه داشته و دارد.

مراجع عظام تقلید و عالمان دینی کنار رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه‌های کادرهای درمانی (که تأکیدات مؤکد آنان در رعایت دستورات کارشناسان و متخصصان و پزشکان به‌ویژه در روزهای اخیر در پی بروز ویروس کرونا خود بهترین گواه بر این واقعیت است) و همراهی بجا و آگاهانه مردم متعهد و غیرتمند ایران اسلامی، دعا و مناجات به درگاه خداوند متعال را برای گذر از  این بلای بزرگ و فراگیر مورد توجه و تأکید قرار می‌دهند.

این یک واقعیت غیر قابل انکار است که دعا، نیایش و توسل به آستان اهل‌بیت علیهم السلام در فرهنگ دینی کشورمان ریشه دوانده است و همگان ثمرات آن را بارها در طول زندگی خود تجربه کرده‌اند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طنز/ باز و بسته!

کاش ترامپ وایتکس به خودش تزریق کرده بود»‌!‌... یعنی مرده

جالبه خودشان می پذیرندکه کاخ سفید را حسینیه خواهیم کرد!!!

ويدئو/ We will make the White House a Husseiniyeh

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.