سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / گفتگو با لاریجانی: حمله به عین‌الاسد ایران را تا سالها از حمله نظامی مصون کرد/ “ضربه مغزی” اسم رمز کشته‌های آمریکاست

گفتگو با لاریجانی: حمله به عین‌الاسد ایران را تا سالها از حمله نظامی مصون کرد/ “ضربه مغزی” اسم رمز کشته‌های آمریکاست

محمدجواد لاریجانی می‌گوید که ضرب شست ایران به آمریکا در عین‌الاسد ایران را تا سالها از حمله نظامی دشمنان مصون کرده و عامل مهمی در بازدارندگی بوده است.

 موضوع شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار عالی‌مقام ایرانی که با ترور علنی دولت تروریستی آمریکا به وقوع پیوست و همچنین موضوع اقدام تقابلی ایران در حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد همچنان در مرکزیت مباحثات سیاسی روزها و هفته‌های اخیر قرار دارد. خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم در این باره با محمدجواد لاریجانی دیپلمات باسابقه و معاون وزیر خارجه اسبق کشورمان به گفتگو نشسته است. بخش اول این گفتگو که به رفتار سه کشور اروپایی در راه‌اندازی مکانیسم حل اختلاف برجام علیه ایران اختصاص داشت هفته  گذشته در تسنیم منتشر شد(این مصاحبه را از اینجا بخوانید)؛ اما آنچه در ذیل می‌آید مشروح بخش دوم این گفتگوست که در آن با آقای محمدجواد لاریجانی از موضوع کناره‌گیری ایشان از قوه قضائیه تا مسئله شهادت حاج قاسم سلیمانی و نیز موضوع حمله به عین‌الاسد و نهایتاً انتخابات مجلس گفته و شنیده‌ایم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جالبه خودشان می پذیرندکه کاخ سفید را حسینیه خواهیم کرد!!!

ويدئو/ We will make the White House a Husseiniyeh

حرکت خودروها با پرچم فلسطین در آمریکا

ويدئو/به آمریکای جدید خوش آمدید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.