سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبرمعظم انقلاب برگزار می شود

نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبرمعظم انقلاب برگزار می شود

ستاد نمازجمعه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد نمازجمعه این هفته تهران (27 دی ماه 98) به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
متن اطلاعیه :
بسم الله الرحمن الرحیم
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِذَا نُودِیَ لِلصَّلَاةِ مِن یَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَیٰ ذِکْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَیْعَ ذَٰلِکُمْ خَیْرٌ لَّکُمْ إِن کُنتُمْ تَعْلَمُونَ
در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در طلیعه گام دوم انقلاب، نماز جمعه این هفته به امامت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و با حضور پر شور مردم بصیر و انقلابی در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و ملت مؤمن و سرافراز ایران اسلامی بار دیگر صحنه‌هایی از همبستگی، شکوه و عظمت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران/ همکاری ناکام ۵۰ سرویس اطلاعاتی/ دشمنان به دنبال کشته سازی بودند تا به نظام نسبت دهند/ اطلاعیه‌هایی را هم آماده کرده بودند

وزیر اطلاعات از افزایش چشمگیر قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد.

سرلشکر سلامی: دفاع مقدس جهانی‌ترین، استثنایی‌ترین و نابرابرترین جنگ تاریخ بود

جهانی‌ترین و استثنایی‌ترین و نابرابرترین جنگ تاریخ بود که در آن یک ملت تازه به استقلال رسیده که هنوز ارکان حاکمیت سیاسی خود را مستحکم نکرده با بزرگترین اتحاد نظامی، سیاسی، روانی و اطلاعاتی و حتی اقتصادی جهان مواجه شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.