سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / چند نکته درباره تصویر خلوت از نماز جمعه تهران/ چرا آقای صدیقی انتخاب شد؟

چند نکته درباره تصویر خلوت از نماز جمعه تهران/ چرا آقای صدیقی انتخاب شد؟

همزمان با دقایق ابتدایی نماز جمعه  تهران چند تصویر از خلوتی نسبی فضای مسقف دانشگاه تهران در فضای مجازی با این توضیح فراگیر شد که مردم پاسخ درخوری به انتخاب آیت الله صدیقی به عنوان خطیب نماز جمعه این هفته دادند!

این دروغ رسانه ای توسط همان جریان بدنامی و بدسابقه ای مطرح و آب و تاب داده شد که اساسا هر ماجرایی را در افکار عمومی وارونه روایت می کنند و عمدتا اشخاص و رسانه های مورد استناد جریان ضدایرانی و ضدانقلاب برای پوشش اخبار داخل کشور هستند.

برای هرکسی که فقط چند بار معدود هم توفیق حضور در نماز جمعه تهران را داشته باشد کاملا واضح است که فضای مسقف نماز جمعه به مرور زمان و در طول ایراد خطبه ها تکمیل می گردد. همچنین بسیاری از مومنین اساسا نشستن در فضای بیرون را به دلیل راحتی در تردد و فضای خنک تر انتخاب می کنند. تصویر منتشر شده به عنوان خلوتی نماز این هفته تصویر قابل تکراری است که مدعیان می توانند در دقایق ابتدایی نماز جمعه هفته های آینده هم نظاره کنند.

این خباثت های رسانه ای را بیشتر افرادی مطرح می کنند که احتمالا در عمر خود از حضور در نماز جمعه محروم بوده اند؛ جنس توئیت ها و اخبار امروز یادآور نماز جمعه 26 تیر سال 88 است که عده ای برای اولین بار به نماز جمعه آمده بودند و با کفش نماز می خواندند و یا زن و مرد در کنار هم اقامه نماز می کردند.

نکته دیگر دعوت به جا از آیت الله صدیقی به عنوان خطیب این هفته است. چرا که تردید نباید کرد اگر آیت الله صدیقی حتی 10 هفته دیگر هم در تریبون نماز حاضر می شدند باز هم همین حملات صورت می گرفت.

در پاکدستی آیت الله صدیقی تردیدی وجود ندارد و البته ایشان هم ضمن توضیحات کامل به مردم، به خاطر غفلت صورت گرفته در ماجرای ازگل سه بار شجاعانه از مردم عذرخواهی کردند و از مسئولان قضایی خواستند تا بدون ملاحظه پرونده بررسی شود؛ رفتاری که می تواند به الگویی برای سایر مسئولان تبدیل گردد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حامیان FATF یک عذرخواهی بدهکارند

وزارت اقتصاد دولت روحانی

خاطره رئیس جمهور از سفر به نیویورک/ دبیر کل سازمان ملل گفت من دو عذرخواهی به شما بدهکارم

دبیر کل سازمان ملل به من گفت که من دو عذرخواهی به شما بدهکارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.