سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کتاب برگزیده / کتاب نکته‌های ناب (جلد‌چهارم)

کتاب نکته‌های ناب (جلد‌چهارم)

موضوع: روشنفکری، مسائل سیاسی و اجتماعی، ارزشهای دینی و اسلامی، فرهنگ و تهاجم فرهنگی

گزیده‌ی بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان و دانشگاهیان

درباره کتاب

“نقل از مقدمه‎ي كتاب”
مجموعه‌اي كه با عنوان “نکته‌های ناب” فرا روي شما است، گلچینی دلنشین و جذاب از بیانات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدّظلّه‎العالی است که در طول سالهای 83-63 در جمع دانشجویان، استادان دانشگاه، مسئولین شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر مجامع علمی و دانشگاهی ایراد گردیده است.
هر چند متن کامل بیانات معظّمٌ‌له در جمع دانشجويان و دانشگاهيان، هر ساله در قالب كتابي با عنوان «دانشگاه اسلامي و رسالت دانشجوي مسلمان» توسط نهاد نمايندگي مقام معظّم رهبري در دانشگاهها منتشر شده و در اختيار دانشجويان عزيز قرار گرفته است؛ اما از آنجا كه اين بيانات حاوي مباحثي بسيار ارزشمند و راه‌گشا براي نسل جوان و به ويژه دانشجويان عزيز دانشگاه‌ها است، مركز فرهنگي نهاد تصميم گرفت نكات مهم و اساس اين بيانات را استخراج و پس از تدوين و فصل‌بندي به صورت مناسب در اختيار مجامع دانشگاهي و فرهنگي قرار دهد. بدين ترتيب تمام مطالب پس از گزينش و فهرست‌بندي، در 15 فصل تدوين و در قالب 5 جلد تنظيم و منتشر شد.

موضوعات مهم

مباحث نظري و راهبردي عرصه‌ي فرهنگ/ تاريخچه و ماهيّت روشنفكري در ايران/ فهم و ترويج به قرآن و آموزه‌ها و ارزشهاي ديني/ برخي از مسايل و مباحث سياسي و اجتماعي

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کاریکاتور/ سرکوب دانشجویان، دروغین بودن ادعای آزادی بیان در آمریکا را فاش کرد

در این کشور هیچ نوع آزادی بیانی وجود ندارد

از دانشگاه شریف و تهران تا‌ هاروارد و MIT

تظاهرات دانشجویان آمریکایی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.