سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / مأموریت اصلی سردار سلیمانی بعد از شهادت او آغاز شده است

مأموریت اصلی سردار سلیمانی بعد از شهادت او آغاز شده است

حسین شریعتمداری در همایش سراسری مدیران و معاونان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که دیروز – 18 دی ماه 1398- به ریاست سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موزه این بنیاد مقدس برگزار شده بود طی سخنانی گفت: سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی بعد از یک عمر خدمت صادقانه و حضور پیوسته در عرصه‌های سرنوشت‌ساز، سرانجام به آرزوی دیرینه خود رسید اما شهادت او و یارانش از جمله شهید ابو‌مهدی المهندس پایان کار آنان نبود بلکه ماموریت الهی آنان و شاید هم بتوان گفت ماموریت اصلی آنها تازه آغاز شده است و طی همین چند روزی که از شهادت حاج قاسم می‌گذرد نقش بعد از شهادت او را به وضوح می‌توان دید که اتحاد و یکپارچگی ملت، خروش یک دل و یک زبان آنها علیه دشمن اصلی خود یعنی آمریکا، پیوند بی‌نظیر و مثال‌زدنی ملت‌های مسلمان با تکیه بر اسلام‌ناب، معرفی چهره بی‌رتوش دشمنان از جمله آنهاست.

وی به اظهارات سناتور‌گریس مورفی اشاره کرد که بعد از مشاهده خروش اقیانوس ملت‌ها علیه آمریکا، خطاب به ترامپ گفته بود آیا تصور نمی‌کنید که زنده ژنرال سلیمانی از کشته شدن او برای آمریکا خطر کمتری داشت؟!
مدیر مسئول کیهان گفت: برای ادامه راه شهید سلیمانی ابتدا باید پاسخ دو سؤال را جست‌وجو کنیم. اول آنکه چه عامل و فاکتوری در محاسبات دشمنان وارد شده بود که دست به این جنایت بزرگ زدند؟ شریعتمداری در توضیح این نکته گفت؛ آمریکایی‌ها و متحدانشان چندین بار طرح ضربه به ایران را شبیه‌‌سازی کرده و در تمامی این موارد نتیجه را به زیان خود ارزیابی کرده و از انتقام ایران بیمناک بودند. حالا باید دید چرا علی‌رغم این بررسی‌ها و شبیه‌سازی‌ها، دست به این اقدام جنایتکارانه زدند؟ وی در ادامه افزود؛ آیا برخوردهای منفعلانه برخی مسئولان باعث نشده بود که دشمن تصور کند اگر دست به جنایت هولناک یاد شده بزند از جانب ایران با واکنش جدی رو‌به‌رو نخواهد شد؟ پاسخ این سؤال می‌تواند پاسخ سؤال دوم را پیش‌روی بگذارد. یعنی اگر دشمن با مشاهده برخی وادادگی‌ها به این توهم افتاده بود که در صورت انجام این جنایت تروریستی از جانب ایران با پاسخ جدی رو‌به‌رو نخواهد شد، تنها راه بیرون آوردن دشمن از این توهم، پاسخ سخت و پشیمان‌کننده ما خواهد بود که خوشبختانه دیشب اولین ضربه زده شد و اگر چنین نکرده و نکنیم آمریکا را در ارتکاب جنایات بیشتر تشویق کرده‌ایم!
شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود به خطر تحریف شخصیت سردار شهید اشاره کرد و گفت: این حرکت مرموز از سوی یک جریان آلوده و بد‌سابقه و به گونه‌ای خزنده آغاز شده است، مثلاً می‌گویند محبوبیت سردار سلیمانی به خاطر آن بود که در سیاست دخالت نمی‌کرد! این اتهام در حالی است که سردار سلیمانی یکی از برجسته‌ترین سیاستمداران بود. فقط نیم نگاهی به تلاش گسترده و موفق ایشان در مدیریت نهضت‌های مقاومت با آن همه تفاوت دیدگاه‌هایی که داشتند کافی است تا از توان مثال‌زدنی او در عرصه سیاسی آگاه شویم. او در بسیاری از عرصه‌های سیاست داخلی نیز حضوری موثر و تعیین‌کننده داشت که شرح آن به درازا می‌کشد.

مدیر مسئول کیهان افزود؛ ایشان عضو هیچ حزب و گروه تابلو‌ داری نبود و مگر سیاست در انحصار احزاب و گروه‌هاست؟

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نادر‌ترین سردار

مراسم یاد بود مرحوم نادر طالب‌زاده در حوزه هنری

جواب مردم به معمایی سبز

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.