سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / چرا مسلمانم / تازه مسلمان نیجریه ای: شیعیان را کافر می دانستم

تازه مسلمان نیجریه ای: شیعیان را کافر می دانستم

از همسرم خواستم که من را نزد امام رضا ببرد، در حقیقت میخواستم بروم ببینم آیا آنچه در مورد ایشان می گویند درست است یا نه؟!

خانم فای از کشور نیجریه، مسلط به هفت زبان زنده دنیا، داری تحصیلات آکادمیک در رشته جغرافیا، مسیحی تازه مسلمان که به مذهب تشیع گرویده است.
فای با بیان اینکه پدرم ارتشی بود و به واسطه شغلش به کشور های متعددی سفر کردند درخصوص نحوه آشنایی اش با اسلام،گفت: پدرم در یکی از این سفر ها به ایران آمد که البته متقارن با پیروزی انقلاب ایران بود. برای ایشان جای سئوال بود که چه کسی عامل این پیروزی بوده است بعد از تحقیق متوجه شد که #امام_خمینی (ره) که یکی از نوه های امام حسین (ع) هستند رهبری این انقلاب را به عهده داشته اند و همین باعث شد تا پدرم متوجه شوند #اسلام واقعی یعنی چه .همین آشنایی پدر با اسلام نقطه آغاز شناخت من از دین اسلام شد.

وی ازدواج با یک شیعه زاده را عامل اصلی هدایت خود به تشیع عنوان کرد

بعد از ازدواج به مشهد آمدیم و من بعد از مدتی بار دار شدم اما احساس غربت وتنهایی شدید من را اذیت می کرد. در این گونه مواقع همسرم از من می خواست به پابوس امام هشتم (علیه السلام) برویم اما من قبول نمی کردم . هر چه می گذشت وزمان تولد بچه ام نزدیک تر می شد ترس و استرس من از تنها ماندن بیشتر می شد تا اینکه یک شب خواب دیدم کسی در گوشم گفت :شیعه العلی و هم الفائزون…

متن کامل خبر در رهیافتگان:
 rahyafteha.ir/53822

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

این انقلاب خیلی چیز عجیبی است….

ويدئو/

انقلاب نورانی آمریکا

براستی این بار هم چه کسی قلبها را در سطحِ وسیعی منقلب کرده؟ مردمان مستعد جهان را به حرکت و به صحنه درآورده؟ درحالیکه معترضانِ به ظالمان، می‌دانند جلادانِ جبهۀ استکبار، انتقام سختی از این به هوش آمدگان خواهند گرفت!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.