سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / تظاهرات لبنانی‌ها در حمایت از حزب‌الله / مردم پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش زدند

تظاهرات لبنانی‌ها در حمایت از حزب‌الله / مردم پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش زدند

معترضان لبنانی در اعتراض به مداخله‌جویی‌های واشنگتن در امور داخلی این کشور، با اجتماع مقابل سفارت آمریکا در بیروت، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و تصاویر رئیس‌جمهور آمریکا را به آتش کشیدند.

معترضان لبنانی در اعتراض به دخالت‌های واشنگتن در امور داخلی لبنان، دو روز متوالی(شنبه و یکشنبه) مقابل سفارت آمریکا در بیروت تظاهرات کردند. در جریان این تظاهرات، پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و تصاویر «دونالد ترامپ» به آتش کشیده شد.

این تظاهرات پس‌ازآن صورت گرفت که «جفری فلتمن»، سفیر آمریکا در لبنان، با مداخله در امور داخلی لبنان، گفته بود که تظاهرات در لبنان و واکنش مقامات و نهاد‌های این کشور به این تحولات، منطبق با منافع آمریکا است.

معترضان در جریان این تظاهرات، پلاکارد‌هایی که روی آنها شعار‌های ضدآمریکایی نوشته شده بود، را با خود حمل می‌کردند.

تظاهرات در لبنان که علیه سیاست‎های دولت «سعد حریری» از ۲۵ مهرآغاز شده‌، اکنون علی‌رغم کناره‌گیری حریری، وارد چهلمین روز خود شده است.

درگیری غربگراها با طرفداران حزب‌الله

دیروز شماری از غربگرایان در بیروت با هواداران حزب‌الله و حزب امل لبنان در گیر شدند. نیروهای امنیتی نیز با شلیک گاز‌اشک آور، مهاجمان را متفرق کردند.

پیش از این، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله، هشدار داده بود که قدرت‌های خارجی تلاش می‌کنند از اعتراضات سراسری، به نفع خود سوءاستفاده کنند. وی هشدار داده است که آنها می‌خواهند لبنان را به سمت جنگ داخلی بکشند. نصرالله گفت که معترضان باید جلوی مسدود شدن جاده‌ها و فلج کردن کشور را بگیرند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ادامه تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان

مردم جهان باحمایت از غزه ودرخواست آتش بس تظاهرات برگزار کردند.

پالس به دشمن ملت ایران برای بقا در قدرت؟

دروغ غربگداهای مفلس،حسن روحانی و ظریف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.