سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / پس از شکست پروژه آشوب پمپئو: با تلگرام برای ما فیلم و عکس بفرستید!

پس از شکست پروژه آشوب پمپئو: با تلگرام برای ما فیلم و عکس بفرستید!

حضور و بصیرت مردم انقلابی کشورمان، برنامه‌ریزی فتنه‌گران داخلی و خارجی را با شکست سنگینی مواجه کرد. مقامات آمریکایی از پایان آشوب‌ها در ایران به حدی عصبانی‌ شده‌اند که همگی دست به توییت شده و در اظهاراتی مداخله‌جویانه حتی به زبان فارسی! سعی می‌کنند افکار عمومی ‌را به آشوب و اغتشاش تحریک و تهییج کنند. اوج حقارت و عجز و ناله آمریکا را می‌توان در پیام توییتری پمپئو به زبان فارسی دید که می‌گوید «با تلگرام برای ما فیلم و عکس بفرستید!»

رئیس‌جمهوری آمریکا هم وقتی دید که اظهارات مداخله‌جویانه وزیر خارجه و دیگر مقامات آمریکایی مورد انتقاد دیگران به‌ویژه روس‌ها قرار گرفته است دست به توییت شد و مدعی شد: «ایران آن‌قدر بی‌ثبات شده که رژیم، کل سیستم اینترنت را خاموش کرده تا مردم بزرگ ایران نتوانند از خشونت عظیمی‌ که در کشورشان رخ می‌دهد، حرف بزنند. آنها فکر کرده‌اند جهان از مرگ و مصیبتی که رژیم ایران باعث آن شده، خبردار نمی‌شود.»

پمپئو در توییت فارسی: عکس و ویدئو بفرستید!

البته اوج حقارت و عجز و ناله آمریکا را می‌توان در پیام توییتری پمپئو به زبان فارسی دید که می‌گوید «با تلگرام برای ما فیلم و عکس بفرستید!»

وزیر خارجه آمریکا روز گذشته دوباره در اظهاراتی مداخله‌جویانه از مردم ایران خواست تصاویر و مطالب مربوط به اعتراضات را برای او ارسال کنند. وی در این توییت نوشت: «معترضان شجاع ایران! ویدئوها، عکس‌ها و اطلاعات خود پیرامون سرکوب اعتراض‌ها توسط رژیم ایران برای ما بفرستید. ایالات‌متحده آزار معترضان را علنی و محکوم خواهد کرد. با ما از طریق تلگرام تماس بگیرید.»

بعد از او، مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم در پیامی ‌توییتری خطاب به مردم ایران گفت: «به ارسال ویدئو ادامه دهید؛ ما شما را می‌بینیم و صدایتان را می‌شنویم.»

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ادامه خشونت پلیس علیه خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی

بازداشت شدگان در جریان اعتراضات ضد صهیونیستی آمریکا به ۱۷۰۰ دانشجو

تفاوت ایران با آمریکا

پاورقی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.