سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / چرا سردار عبداللهی؟

چرا سردار عبداللهی؟

هفته گذشته عکسی در فضای مجازی منتشر شد از عکس پسر سردار عبداللهی به همراه عروسش در بازی اسپانیا و ایران که با ظاهر نابهنجاری بود و این سوال را برای مردم ایجاد که در شرایط اقتصادی کشور، این افراد با کدام پول و چگونه به روسیه رفته اند.

سردار عبداللهی بعد ار این ماجرا، سریعا کذب بودن مساله را اعلام کردند. اما رسانه های بیگانه چرا این بار سردار عبداللهی را نشانه گرفتند?

سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است که در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه و بعد آن در عرصه سازندگی به کشور خدمت کرده است. قرارگاه خاتم یکی از سازمان های وابسته به سپاه پاسداران است که در عرصه سازندگی فعالیت دارد و تاکنون خدمات گسترده ای را در اقصی نقاط کشور بالاخص در مناطق محروم انجام داده است.

هجمه علیه سردار عبداللهی هنگامی آشکار شد که دو روز پیش قرارگاه خاتم موفق به تکمیل فاز دوم پالایشگاه بنزین خلیج فارس شد. در اهمیت این پالایشگاه همین بس که بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی و بزرگ‌ترین پالایشگاه تولید بنزین یورو ۵ در «جهان» است.پالایشگاهی که در پایان تکمیل فاز سوم، با تولید ۳۶ میلیون لیتر بنزین، یکی از قطب‌های تولید بنزین باکیفیت در دنیا خواهد بود.

پالایشگاه هایی که قرارگاه خاتم تاکنون آنها را ساخته کلا با متخصصان و لوازم داخلی بوده و یکی از حربه های دشمن که تحریم بنزین ایران بود را خنثی کرده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا

تظاهرات‌ها علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه در ده‌ها دانشگاه آمریکایی

طنز/ چه کیفی داره!

صهیونیست‌های احمق فاسد و کودک‌کش

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.