سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / «سیلی محکم» کاربران توئیتر به گوش یک ضدانقلاب فراری و کاسه‌لیس

«سیلی محکم» کاربران توئیتر به گوش یک ضدانقلاب فراری و کاسه‌لیس

۷۵ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی توییتری یکی از عناصر ضدانقلاب خارج‌نشین در پاسخ به اینکه «شما تنها راه نجات ایران را در چه می‌بینید؟» گزینه «اطاعت از رهبری آیت‌الله خامنه‌ای» را انتخاب کردند.

مهدی ترابی،‌ هافبک تهاجمی تیم پرسپولیس هفته گذشته پس از گل زدن به تیم پیکان، شادی پس از گل خود را با نمایش نوشته‌ای معنادار روی پیراهنش نشان داد که در آن بر اطاعت از «رهبر انقلاب» به‌عنوان تنها راه نجات کشور تأکید کرده بود.

مهدی ترابی در این بازی پس‌ از آنکه در دقیقه ۱۹ بازی، دروازه تیم پیکان را باز کرد، شادی پس از گل خود را با رونمایی از جمله نقش‌بسته روی پیراهنش نشان داد؛ جمله‌ای کوتاه ولی پرمعنا و کلیدی که به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده بود: «تنها راه نجات کشور- اطاعت از رهبری.»

این اقدام تحسین‌برانگیز هافبک تهاجمی پرسپولیس بلافاصله به صدر اخبار رسانه‌های مختلف به‌ویژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد و تصاویر مربوط به این صحنه خاطره‌انگیز دست‌به‌دست در صفحات شبکه‌های اجتماعی چرخید و به پربازدید‌ترین تصاویر این روزها تبدیل شد که از یکسو تحسین قشرهای مختلف مردم ایران را در پی داشت و از سوی دیگر با واکنش منفی و عصبی رسانه‌ها و جریان‌های ضدانقلاب و مخالف نظام مواجه شد.

امیرعباس فخرآور، فعال ضدانقلاب خارج‌نشین که رابطه خوبی هم با مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین و هم با مقامات آمریکایی دارد و بارها با نوشتن نامه‌هایی به مقامات کاخ سفید خواستار افزایش تحریم و فشارها علیه مردم ایران شده از جمله افرادی بود که به این اقدام تحسین‌برانگیز «مهدی ترابی» واکنش نشان داد و به آن حمله کرد.

فخرآور با ایجاد یک نظرسنجی در صفحه توییتر خود تلاش کرد تا خلاف متن نوشته روی پیراهن مهدی ترابی مبنی بر «تنها راه نجات کشور- اطاعت از رهبری» را ثابت کند ولی ۷۵ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به این سؤال که «شما تنها راه نجات ایران را در چه می‌بینید؟» گزینه «اطاعت از رهبری [آیت‌الله] خامنه‌ای» را انتخاب کردند و با این اقدام خود سیلی محکمی را به گوش این فعال ضد ایرانی نواختند.

بعد از پایان این نظرسنجی و شکست و آبروریزی که نتیجه آن برای این فعال ضد ایرانی و عضو گروه‌های برانداز خارج‌نشین درپی داشت، فخرآور در توییتی جدید به توجیه افتضاحی که به‌ بار آورده پرداخت و مدعی شد که «ارتش سایبری آذری جهرمی [وزیر ارتباطات] به این نظرسنجی حمله کرده و نتیجه آن را تغییر داده است».

تودهنی کاربران به وزارت خارجه آمریکا

این بار اولی نیست که مخالفان نظام جمهوری اسلامی با راه‌اندازی چنین نظرسنجی‌های معنادار و خاص به دنبال آن هستند تا اهداف شومی را که علیه مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی در پس این نظرسنجی‌ها دارند، پیش ببرند و هر بار که شکست می‌خورند، ناکامی خود را به گردن ارتش سایبری می‌اندازند.

پیش‌تر نیز حساب فارسی وزارت خارجه آمریکا همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران با انجام نظرسنجی معناداری در صفحه توییتر خود در مورد میزان رضایت مردم از تحقق وعده‌های حضرت امام‌(ره) به دنبال آن بود که با نتیجه مشخصی که از این نظرسنجی به دست می‌آورد همچون گذشته به تخریب و سیاه‌نمایی علیه نظام جمهوری اسلامی و مسئولان ایران بپردازد که با شکست مواجه شد.

به گزارش جام نیوز اما در این نظرسنجی نیز ۷۱ درصد شرکت‌کنندگان در پاسخ به اینکه «۳۰ سال پیش آیت‌الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی در ایران درگذشت. آیا به نظر شما وعده‌های او در مورد زندگی بهتر برای ایرانیان عملی شده است؟» با انتخاب هوشمندانه گزینه «بله» سیلی محکمی را به گوش مقامات وزارت خارجه آمریکا نواختند و اقدام ضد ایرانی این وزارتخانه را ناکام گذاشتند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

فرزند دانشمند شهید محسن فخری زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد

واکنش همسر شهید فخری زاده

سیلی سخت حزب‌الله و انصارالله به صهیونیست‌ها در آسمان و زمین و دریا

سرنگونی پهپاد پیشرفته رژیم صهیونیستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.