سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / سرنوشت حکومت های طاغوت و اقتدار انقلاب اسلامی

سرنوشت حکومت های طاغوت و اقتدار انقلاب اسلامی

🔴 علت گرامی داشتن هفته دفاع مقدس چیست؟

۱_ آذربایجان و گرجستان به موجب قرارداد ننگین گلستان در سال۱۸۱۳ میلادی در زمان فتحعلیشاه قاجار از ایران جدا شد.      (حدود ٢٠۵ سال پیش)

۲_ منطقه نخجوان و ارمنستان بموجب قرارداد ننگین ترکمنچای درسال ۱۸۲۸ میلادی درزمان فتحعلیشاه از ایران جدا شد.             (یعنی حدود ١٩٠ سال پیش).

۳_ افغانستان و هرات به موجب معاهده پاریس در سال ۱۸۵۷ میلادی در زمان محمدشاه قاجار از ایران جدا شد.                                   (یعنی حدود ١۶١ سال پیش).

۴_ ترکمنستان،ازبکستان و قرقیزستان بموجب قرار داد سال۱۸۸۳ میلادی در زمان ناصرالدین شاه قاجار از ایران جدا شد.                (یعنی حدود ١٣٧ سال پیش).

۵_ پاکستان و سیستان بموجب قرارداد ننگین حکمیت « ژنرال اسمیت » در زمان حکومت قاجار در دو مرحله که آخرین آن در سال ۱۹۰۵ میلادی از ایران جداشد. ( یعنی حدود ١١٣ سال پیش).

۶_ مجمع الجزایر بحرین با ۳۳ جزیره ارزشمند در سال ۱۳۵۰ شمسی در زمان محمدرضا شاه پهلوی از ایران جدا شد.                              (یعنی حدود ۴٧ سال پیش).

۷_ شهر بندری وزیبای فیروزه در شرق دریای مازندران،قبل از انقلاب در زمان محمدرضا پهلوی از ایران جدا شد و به شوروی واگذار گردید.

🔸اما میدانیم که در جنگ تحمیلی مدت ۸ سال با دنیا جنگیدیم، حدود ۱۸۸۰۱۵ نفر شهید دادیم (در میدان جنگ و هم بمباران شهرها تا روز آتش بس) که ۳۶ هزار نفر از آنان دانش آموز بودند.

🔰حال با افتخار اعلام میکنیم که:

_ یک وجب از خاک میهن اسلامی را از دست ندادیم.

_ باعث بیداری کشورهای اسلامی و مظلوم شدیم.

_ قدرت اسلام و ایران را به ابرقدرت ها نشان دادیم تا دیگر جرأت حمله به ایران را نداشته باشند.

بنابر این در حال و همه زمان ها (جهت قدردانی از شهدا و رزمندگان و آزادگان و نیز خانواده صبور آنان و برای الگوسازی وپرورش نسل جوان که نیاز به قهرمانان راستین دارند) لازم است که در نکو داشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا و قدر دانی از رزمندگان و آزادگان وخانواده معظم آنها بکوشیم./د

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جنایات وحشیانه، نظامیان اشغالگر آمریکا در حق مردم افغانستان

ويدئو/ جنایات وحشیانه آمریکا

تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان

مجازات عاملان حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در استان هرات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.