سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / دلیل‌ ترس برخی از شفاف‌سازی آراء، افشای دست‌درازی آنان به بیت‌المال است

دلیل‌ ترس برخی از شفاف‌سازی آراء، افشای دست‌درازی آنان به بیت‌المال است

استاد حوزه علمیه گفت: برخی از نماینده‌هایی که بدترین توهین‌ها را در قضیه شفاف‌سازی علیه بنده انجام می‌دهند، بدانند اگر من می‌خواستم درباره آنان سخن بگویم، از غارت بیت‌المال آنان سخن می‌گفتم تا مردم بدانند چرا برخی از شفافیت تا به این اندازه نگران هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه، در مراسم عزاداری دهه دوم محرم‌الحرام در دانشگاه هنر، احترام گذاشتن به حق انتخاب انسان‌ها را یک حقیقت بسیار مهم دانست و اظهار داشت: در تبلیغ نباید به‌گونه‌ای پرجاذبه عمل شود که این جاذبه مخاطب و جامعه را مرعوب کند و یا دیگران از روی‌ترس حرف تبلیغ‌کننده را بپذیرند؛ چنین تبلیغی نه تنها بی‌احترامی ‌بلکه جنایت در حق مخاطب است. کسانی که با دروغ، تهمت، طراحی و ‌ترفند حقیقت را قلع می‌کنند در حالی که حقیقت چیز دیگری است، آن فرد دیگر در زمره انسان‌ها قرار نمی‌گیرد.

به گزارش رسا، وی گفت: متأسفانه در برخی رسانه‌های داخلی استفاده از این ‌ترفند‌های خبیثانه زشت محسوب نمی‌شود و به‌عنوان حرفه رسانه‌ای شناخته می‌شود و از منکراتی است که معروف تلقی می‌شود و آزاد است که هر غلطی را در انتقال پیام انجام دهند در حالی که این اقدام بی‌احترامی ‌به مخاطبان آن رسانه‌ها است.

استاد حوزه علمیه افزود: برای مثال این رسانه‌ها قبل از انتخابات طراحی می‌کنند که مردم به چه چیزی حساس هستند و چگونه می‌توانند در جامعه موج ایجاد کنند و بسیار راحت با ایجاد دوقطبی کاذب و هیجانات زودگذر توجه‌ها را از مسئله اصلی منحرف کرده و اقدام به جمع‌آوری آرا می‌کند؛ این روش بسیار دور از انسانیت و اخلاق است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان خاطرنشان کرد: متأسفانه در جامعه هیچ قانونی برای کنترل و مقابله با دروغ گفتن سیاسیون و رسانه‌ها نداریم برای همین آنان به راحتی در جامعه موج ایجاد می‌کنند و با بیان اینکه تنها اظهارنظر کردیم به کار خود ادامه می‌دهند.

وی گفت: برخی از نماینده‌هایی که بدترین توهین‌ها را در قضیه شفاف‌سازی علیه بنده انجام می‌دهند، بدانند اگر من می‌خواستم درباره آنان سخن بگویم، از غارت بیت‌المال آنان سخن می‌گفتم تا مردم بدانند چرا برخی از شفافیت تا به این اندازه نگران هستند.

استاد حوزه علمیه افزود: بنده به مجلس می‌گویم شفافیت آراء داشته باشید دولت و رئیس دولت برای چه ناراحت می‌شوند و توهین می‌کنند؟ زیرا این شفافیت آنجا هم می‌رود چرا که این شفافیت آغاز ماجرا خواهد بود؛ چه تهمت‌ها و حرف‌هایی به من نزدند. تنها خودشان می‌دانند که بعضی‌ها برای چه صدایشان از شفافیت آرا درآمده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: نمی‌آیند بگویند در حال حاضر شفافیت صلاح نیست بلکه می‌گویند مردم هنوز آن رشد کافی را ندارند که شفافیت صورت بگیرد یا مطرح می‌کنند شفافیت نباید باشد چون این تفتیش عقاید یک جناح خاص است.

وی ادامه داد: در این چند روز بنده به خیلی‌ها جواب دادم، آنان می‌آیند و می‌گویند تو چرا سر این دوقطبی کردن حساس هستی؛ این حساسیت بنده نیست کلام خداوند در سوره منافقون است که به دوقطبی کردن منافقانه‌ اشاره دارد و آن را بدترین عمل معرفی می‌کند. استاد حوزه علمیه اظهار داشت: متأسفانه این مسائل در جامعه منکر نیست و کسانی که می‌خواهند با دروغ، توهین و تخریب بر مخاطب تأثیر بگذارند مثل گرگ‌های درنده عمل می‌کنند؛ فضای جامعه باید تغییر کند و دروغگویان نتوانند با مرعوب ساختن جامعه اهداف خود را دنبال کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

افشای نقش دولت انگلیس در کشتار فلسطینیان

تداوم صدور بمب و جنگ افزار به رژیم صهیونیستی درحال نسل کشی فلسطینیان

آمریکا از ترس دشمنانش در خاورمیانه سیاستی احمقانه در پیش گرفته است

احمق های درجه یک آمریکایی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.