سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / سانسور کامل روی نتیجه حملات موشکی ایران

سانسور کامل روی نتیجه حملات موشکی ایران

همزمان با انتشار ویدئوهای اصابت موشک‌های ایرانی به اهداف خود در فلسطین اشغالی، دستگاه سانسور رژیم صهیونیستی نیز وارد میدان شده است.

«هلیل روزن» خبرنگار شبکه 14 بدون اشاره به تصاویر اصابت متعدد موشک های بالستیک ایران به اهداف نظامی مختلف، مدعی شد، موج دوم حمله که حمله موشکی بود، آسیب صفر درصدی داشته است.

تصاویر اصابت موشک‌ها در نقاط مختلف فلسطین اشغالی طی دقایق پیش در دهها رسانه منتشر شده است اما رسانه‌های اسرائیلی طبق سیاست خبری کابینه جنگ، به عدم انتشار تصاویر پایبند هستند و آن را نیز انکار می‌کنند.

در این راستا، سی ان ان به نقل از یک منبع آمریکایی گفته، مطمئن نیست پدافند هوایی آمریکا موفق شده باشد با همه پهپادها و موشکهای ایران، مقابله کرده باشد.

«فایر الدویری تحلیلگر نظامی اردنی» نیز در گفت‌و‌گو با شبکه الجزیره گفت که اسرائیل تلاش می‌کند بگوید حمله ناموفق و اصابت‌ موشکها سطحی بوده است.

او افزود: «هنوز حجم خسارتی که به اسرائیل وارد شده مشخص نیست، درست است که پدافند چند کشور کمک اسرائیل کردند اما نمی‌شود گفت که کاملا موفق بوده‌اند».

الدویری تأکید کرد: «ایران از توان کامل موشکی خود استفاده نکرد چون موشک‌های فراصوتی دارد که ظرف 13 دقیقه به اسرائیل می‌رسد».

اما از سوی دیگر در حالی که صهیونیست‌ها به‌شدت تلاش می‌کنند نشان دهند که پدافندشان توانسته تعداد زیادی از موشک‌های ایرانی را رهگیری کند، اکنون با یک دردسر جدی مواجه شده‌اند؛ فیلم‌هایی که شهروندان فلسطینی از اصابت موشک‌ها تهیه و منتشر کرده‌اند، یک دردسر بزرگ برای دستگاه سانسور رژیم اشغالگر به وجود آورده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جایگاه ویژه زنان در آمریکا و اروپا

آزار جنسی زنان در آمریکا و اروپا از زبان خودشان

قبل از به نتیجه رسیدن مبادله جیسون رضاییان، ظریف تلفنی گفت جان کری گفته ایران یکطرفه جیسون را آزاد کند

حجت‌الاسلام طائب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.