سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / درحال جهاد مقابل آمریکا و انگلیس هستیم

درحال جهاد مقابل آمریکا و انگلیس هستیم

رهبر انصارالله یمن در پیامی عید فطر را به تمام مسلمین جهان بویژه رزمندگان فلسطینی تبریک گفت و تاکید کرد که یمنی‌ها درحال جهاد در مقابل آمریکا و انگلیس هستند.

: عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در پیامی به مناسبت فرا رسیدن عید فطر گفت: عید فطر فرصتی برای گسترش پیوندهای برادری و محبت میان مسلمانان و خویشان است.

وی افزود: مجاهدین در غزه فضیلت روزه‌داری را با عمل صالح و جهاد جمع کردند، آن‌ها با دشمنان خداوند و انسانیت در یک نبرد مقدس و در شرافتمندانه‌ترین میدان‌ها در حال نبرد هستند.

الحوثی ادامه داد: ما در جنگ علیه دشمن صهیونیستی و جهاد در مقابل آمریکا و انگلیس هستیم که برای تداوم جنایات رژیم اشغالگر در غزه، به یمن حمله کردند.

وی اضافه کرد: از توفیقات خداوند بود که مردم ما را در یاری مردم فلسطین و برافراشتن پرچم جهاد سهیم کرد، مردم ما وارد نبردی برای مقابله با دشمنان خداوند و انسانیت شده‌اند.

الحوثی در پایان به راهپیمایی‌های میلیونی هفتگی در شهرهای مختلف یمن اشاره کرد و آن را توفیق الهی برای مردم یمن در مقابل ذلت و خواری عمده کشورهای عربی و اسلامی دانست.

ارتش یمن طی ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خشونت پلیس آمریکا ضد دانشجویان

پلیس آمریکا در برخورد با تجمع های اعتراض آمیز ضدصهیونیستی دانشجویان این کشور

 پس از نیجر چاد هم نظامیان آمریکایی را پس زد

آمریکا، فرانسه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.