سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / همدستی فرانسه در نسل کشی فلسطینیان

همدستی فرانسه در نسل کشی فلسطینیان

بر اساس افشاگری دو رسانه مستقل به نامهای مارساکتو و دیس کلوز در یک فقره، فرانسه ۱۰۰ هزار گلوله فشنگ مسلسلهای سبک یوزی به اسرائیل ارسال کرده است.

پاریس، درست زمانیکه وزیر خارجه آمریکا به پاریس آمده بود، خبر یک افشاگری داغ شد؛ افشاگری درباره ارسال مهمات و تسلیحات تهاجمی فرانسه به رژیم صهیونیستی آنهم در اوج اعتراضات مردمی به نسل کشی در غزه.

بر اساس افشاگری دو رسانه مستقل به نامهای مارساکتو و دیس کلوز در یک فقره، فرانسه ۱۰۰ هزار گلوله فشنگ مسلسلهای سبک یوزی به اسرائیل ارسال کرده است.
سباستین لوکورنو وزیر نیروهای مسلح فرانسه پس از ماهها مخفی کاری سرانجام با تایید این افشاگری مدعی شد ما اطمینان داشتیم که این مهمات قرار است از اسرائیل به مقصد دیگری صادر شود.
برای اولین بار در هفت ماه اخیر و پس از شروع جنگ در غزه؛ چنین افشاگری برای دولت امانوئل مکرون گران تمام شده است.
وزیر دفاع فرانسه بارها در مجلس ملی و در رسانههای این کشور تاکید کرده بود فرانسه فقط تسلیحات دفاعی به رژیم صهیونیستی ارسال میکند.
قرار گرفتن فرانسه در قسمت سیاه تاریخ و مشارکت در نسل کشی مردم غزه شاید خاطره دست داشتن این کشور در نسل کشی مردم روآندا با ۸۰۰ هزار کشته و قتل عام الجزایریها با ۴۵ هزار کشته را برای آنهایی که نهضت توقف ارسال سلاح به اسرائیل را راه اندازی کرده اند؛ زنده کرده باشد.
توقف ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی حالا نه تنها در فرانسه بلکه در تمام اروپا به یک مطالبه عمومی درآمده است.

اظهارات:مصاحبه اول: ژان ایو آستینو – عضو نهضت توقف ارسال سلاح برای رژیم صهیونیستیمصاحبه دوم: ماتیلد پنو – رئیس گروه چپ در مجلس ملی فرانسه

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قیام 200 دانشگاه آمریکا علیه جنایات اسرائیل 

حداقل 200 دانشگاه آمریکا در کنار دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه، استرالیا، انگلیس و کانادا در اعتراض به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه

حزب‌الله لبنان کارنامه جنگی‌اش را منتشر کرد؛ 1637 عملیات  ضدصهیونیستی در 200 روز

عملیات طوفان‌الاقصی حماس علیه اسرائیل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.