سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / انقلاب اسلامی / بزودی لشگر شهدا / این سه نفر امروز در بهشت می‌خندند

این سه نفر امروز در بهشت می‌خندند

یکی از همرزمان شهید زاهدی می گوید: یک روز پیش از به شهادت رسیدن او در جلسه ای بودیم که یکی از فرماندهان سپاه خواست به او هدیه ای بدهد. اما شهید زاهدی از گرفتن آن امتناع کرد و گفت: تنها هدیه ی من رفتن پیش حاج قاسم است.

  شهید سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان میدانی محور مقاومت بود که سال های زیادی از خدمتش را در کشورهای لبنان و سوریه گذراند. شهید زاهدی مانند بسیاری دیگر از همرزمان بزرگ خود مثل شهید سید رضی موسوی گمنام زندگی کرد و تا زمان حیاتش خیلی ها از کارهایی که او در جهت پیروزی های جبهه مقاومت انجام داد بی خبر بودند.

اما بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی دیگر او نیز پایش مثل خیلی دیگر از دوستانش، روی زمین بند نبود و حالا بیش از پیش به دنبال شهادت می گشت. فراق حاج قاسم با هیچ چیزی پر نمی شد مگر اینکه دوباره کنار او بود.

یکی از همرزمان شهید سردار زاهدی نقل می کند: یک روز پیش از به شهادت رسیدن او در جلسه ای بودیم که یکی از فرماندهان سپاه خواست به او هدیه ای بدهد. اما شهید زاهدی از گرفتن آن امتناع کرد و گفت: تنها هدیه ی من رفتن پیش حاج قاسم است.

سرانجام این سردار بزرگ اسلام روز 13 فروردین سال جاری توسط حملات رژیم صهیونیستی در سوریه به شهادت رسید.

شهید , سردار قاسم سلیمانی , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قیام 200 دانشگاه آمریکا علیه جنایات اسرائیل 

حداقل 200 دانشگاه آمریکا در کنار دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه، استرالیا، انگلیس و کانادا در اعتراض به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه

پدر شهید خرازی از شهید زاهدی می‌گوید

پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی در جمع رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.