سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / گروگانگیری مجید نوری در سوئد سند ننگین دیگری از برخورد با موازین حقوق بشر به سبک غربی است

گروگانگیری مجید نوری در سوئد سند ننگین دیگری از برخورد با موازین حقوق بشر به سبک غربی است

عضو هيئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: گروگانگیری مجید نوری که جهت ملاقات پدر خود عازم سوئد شده بود؛ سند ننگین دیگری از برخورد با موازین حقوق بشر به سبک و سیاق غربی است.

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران و عضو هيئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی   بازداشت مجید نوری توسط دولت سوئد گفت: گروگانگیری آقای مجید نوری که جهت ملاقات پدر خود عازم سوئد شده بود؛ سند ننگین دیگری از برخورد با موازین حقوق بشر به سبک و سیاق غربی است.

وی ضمن درخواست از مراجع ذیربط ازجمله وزارت امور خارجه و سفارتخانه‌های ایران در اروپا برای پیگیری موضوع، تاکید کرد: از قوه قضائیه درخواست می‌شود با درایت و سرعت، ظرفیت‌های بین‌المللی خود را جهت حمایت از این خانواده بکار گیرد و پوشش فجایع رخ داده در این پرونده به کار گیرد.

لاجوردی تصریح کرد: تعدد نقض حقوق بشرِ خانواده نوری توسط دولت سوئد باید علاوه بر مسیرهای قانونی، جزء الویت‌های فعالیت نهادهای مردمی حقوقی و رسانه‌ای قرار گیرد تا ظالم و مظلوم به دنیا معرفی شود و با فشار روشنگرانه همزمان نهادهای دولتی و مردمی این ستم طاقت‌فرسا پایان یابد.

گفتنی است عطیه نوری خواهر مجید نوری، صبح امروز، در پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «پس از ساعت‌ها بی‌اطلاعی از برادرم که برای ملاقات با پدرم رفته بود … متوجه شدیم ظاهرا مجید توسط پلیس سوئد بازداشت شده … فعلا از جزییات ماجرا بی‌خبریم»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بهانه‌های فاقد وجاهت نباید مانع ساخت مسجد در پارک قیطریه شود

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران

مجید نوری توسط پلیس سوئد بازداشت شد

عطیه نوری دختر حمیدنوری

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.