سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تظاهرات علیه نسل کشی در غزه در شهرهای اروپا

تظاهرات علیه نسل کشی در غزه در شهرهای اروپا

هزاران نفر در کشورهای مختلف اروپا از جمله آلمان، فرانسه و ایتالیا و نیز در تونس، نیوزیلند، لبنان و پاکستان در اعتراض به تجاوز و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه تظاهرات کردند و خواستار آتش بس شدند.

؛ هزاران نفر در کشورهای مختلف اروپا از جمله آلمان، فرانسه و ایتالیا و نیز تونس، نیوزیلند، لبنان و پاکستان علیه تجاوز و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه تظاهرات اعتراضی برگزار کردند و خواهان آتش بس شدند.

تظاهرات ضدصهیونیستی در آلمان، فرانسه و ایتالیابه گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، شهرهای مختلف آلمان، فرانسه و ایتالیا شاهد برگزاری تظاهرات در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه بود.تظاهرکنندگان لغو محاصره نوار غزه و توقف سیاست گرسنه نگه داشتن ساکنان آن را خواستار شدند. آنها پرچمهای فلسطین به دست گرفتند و با پوشیدن کفنهای خونین با قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه ابراز همدردی کردند.

تظاهرات ضدصهیونیستی مقابل سفارت آمریکا در پایتخت تونسبه گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، دهها تونسی با تجمع مقابل سفارت آمریکا در پایتخت این کشور، تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند. تظاهرکنندگان از مقامات کشورشان خواستند سفیر آمریکا را در اعتراض به حمایت از رژیم اشغالگر، از تونس اخراج کنند. آنها همچنین حمایت از مقاومت فلسطین، لبنان و عراق را خواستار شدند. تونسیها درحالی که پرچمهای فلسطین، یمن و آفریقای جنوبی به دست داشتند، شعار میدادند: روح و جان مان فدای فلسطین.

تجمع حمایت از فلسطین در نیوزیلندکانال تلگرامی شبکه خبری القدس ویدیویی از تجمع حمایت از فلسطین در نیوزیلند و درخواست برای توقف نسل کشی در غزه منتشر کرد.شرکت کنندگان در این تجمع چفیه فلسطینی و پرچم آن را در دست داشتند.

تجمع حمایت از غزه در طرابلس لبنانبه گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، شماری از ساکنان شهر طرابلس لبنان برای اعلام حمایت از غزه تجمع کردند و آتش بس فوری و توقف تجاوز به نوار غزه را خواستار شدند.

فراخوان تظاهرات میلیونی ضد صهیونیستی در مقابل سفارت آمریکا در پاکستانحزب جماعت اسلامی پاکستان اعلام کرد همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) تظاهرات میلیونی حمایت از غزه در مقابل سفارت آمریکا در اسلام آباد پایتخت پاکستان برگزار خواهد شد.به گزارش خبرگزاری صدا وسیما از اسلام آباد به نقل از سایت خبری «جیو تی وی»، «سراج الحق» رئیس حزب جماعت اسلامی پاکستان طی سخنانی در اجتماع دهها هزار نفری ضد اسرائیلی که روز گذشته در اسلام آباد برگزار شد، گفت: حزب جماعت اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تظاهرات میلیونی حمایت از غزه را به سمت سفارت آمریکا در اسلام آباد برگزار خواهد کرد.وی با انتقاد از عملکرد دولتمردان پاکستان در قبال جنایات و قتل عام مسلمانان غزه توسط رژیم صهیونسیتی افزود: اگر دولت پاکستان به مسئولیت حقیقی خود در قبال فلسطین عمل نکند این تظاهرات به سمت کاخ ریاست جمهوری نیز حرکت خواهد کرد.رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان تاکید کرد: مسلمان پاکستانی حمایتهای جنایتکارانه آمریکا را عامل اصلی متوقف نشدن جنایات اسرائیل در غزه دانسته و شدیداً این رویکرد ضد انسانی را محکوم میکنند.هزاران نفر از اقشار مختلف مردم پایتخت پاکستان روز گذشته در آستانه ماه مبارک رمضان برای همبستگی با فلسطینیها به خیابانها آمده و ضمن محکوم کردن جنایت ضد انسانی رژیم کودک کش اسرائیل در غزه خواستار آتشبس فوری و کمکهای بشردوستانه به فلسطینیها در ماه مبارک رمضان شدند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا

صدها دانشجوی استرالیائی و دانشگاه های آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی

بازداشت ۶۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به نسل کشی در غزه

پلیس آمریکا صدها دانشجوی معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.