سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / آمریکا مایه ننگ و عار جهانیان است
رهبر انصارالله

آمریکا مایه ننگ و عار جهانیان است

دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت : آمریکا نقش اصلی را در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه دارد ،آمریکا مایه ننگ و عار جهانیان است .

سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت : آمریکا نقش اصلی را در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه دارد ،آمریکا مایه ننگ و عار جهانیان است .

سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود درباره آخرین تحولات منطقه گفت: آنچه که از نسل کشی در غزه رخ میدهد جنایت علیه بشریت است.به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، دبیر کل جنبش انصارالله افزود، دیگر هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد و همه چیز در کانون اهداف سلاحهای ممنوعه بین المللی است. برای جامعه بین المللی مایه عیب است که چشمان خود را به روی جنایات در غزه بسته است و آمریکا نقش اصلی در این جنایتها را مرتکب میشود. آمریکا مایه ننگ و عار شده است و نقش اول را در جنایات در حق مردم فلسطین در غزه بازی میکند. آمریکا برای فریفتن افکار عمومی و ملتها تلاش کرد زمانی مقادیر اندکی کمک از هوا برای ساکنان نوار غزه پرتاب کند. آمریکا دهها تن سلاح به اسرائیل داده است تا با آن فلسطینیان غزه را بکشد. آمریکا مانع از ورود کمکها از طریق گذرگاهها زمینی و دریایی و از طریق فرودگاهها به نوار غزه میشود.

سید عبدالملک بدرالدین اظهار داشت، رژیم صهیونیستی در تحقق اهدافش در نوار غزه ناتوان مانده است و این رژیم نتوانست به اسرایش دست یابد و آنان را پیدا کند و نتوانست نیروهای مقاومت را نیست و نابود کند.

رژیم صهیونیستی متحمل خسارت روحی ویرانگری در میان سربازان و نظامیانش که در غزه میجنگند، شده است. اسرائیلیها و آمریکاییها به خاطر این که نتوانسته اند هیچ یک از اهدافشان را در غزه محقق کنند، مایوس و ناامید شده اند، اهدافی که برخی آنها را غیرواقعی و غیرقابل دسترس میدانند.
سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود درباره آخرین تحولات منطقه گفت: ۲۲ امین هفته تجاوز نظامی اسرائیلی آمریکایی علیه مردم فلسطین در نوار غزه همچنان ادامه دارد و در آن رفتار وحشیانه با همه ابزار نسل کشی را در دستور کار قرار داده اند.

سید عبدالملک بدرالدین افزود آمریکا و رژیم صهیونیستی با استفاده از بمبهای آمریکایی و گرسنگی دادن عمدی و گسترده و ابتلای مردم غزه به بیماریهای مسری و واگیر دار مرتکب نسل کشی علیه ملت فلسطین در غزه شده اند.

جنایت اسرائیل و آمریکا در غزه یک جنایت ملموس و مشهودی است که در مقابل دیدگان جامعه جهانی مرتکب میشوند. نسل کشی در نوار غزه در عصری است که کشورهای غربی خود را اینگونه معرفی میکنند که در اوج اهمیت دادن به ارزشها و اخلاق قرار دارند.

دبیر  کل جنبش انصارالله یمن گفت : آنچه از نسل کشی روزانه در غزه رخ میدهد مایه ننگ برای جامعه بشری و ننگ و مایه عیب است که تماشا میکنند و هیچ حرکتی برای توقف آن انجام نمیدهند. رژیم صهیونیستی مبتکر جنایتهایی به شکل و شمایل جدید در نوار غزه است و زنان و کودکان و هر کسی را که در جستجوی غذا باشد هدف قرار میدهد.

 دبیرکل جنبش انصارالله افزود به جزء دو کشور آمریکا و انگلیس، همه کشورهای جهان خواستار توقف جنگ علیه نوار غزه هستند. حتی افکار عمومی در آمریکا و انگلیس نیز از دولت هایشان می خواهند برای توقف جنگ علیه غزه (به رژیم صهیونیستی) فشار آورند.

دشمنان در صدد هستند از موضوع آتش بس موقت در طول ماه مبارک رمضان استفاده کنند تا توقف کامل و دایمی جنگ علیه غزه را دور بزنند. محکوم کردن ها و بیانیه های محکوم کردن که از سوی برخی کشورهای اسلامی صادر و منتشر می شود کافی نیست. کشورهای اسلامی باید اقدامات عملی برای مشارکت در توقف تجاوز علیه نوار غزه انجام دهند. آمریکا و اسرائیل به علت آن جنایات و اقدامات خصمانه و وحشیانه ای که در غزه صورت می گیرد خطری برای همه امت اسلامی هستند.

نه در رویکردهای آمریکا و اسرائیل و نه در راهبردهایشان هیچ رفتار دوستانه یا صلح و سازش واقعی با هیچ کشور عربی وجود ندارد. برنامه کشورهای غربی، آمریکا و اسرائیل در قبال کشورهای سازشکار سلطه بر آنها است. آمریکا و اسرائیل با کارهایی که می کنند حجم مخاطره آمیز بودنشان برای امت اسلامی را فاش کردند. مواضع کشورهای عربی و اسلامی همچنان ضعیف و محدود به صدور بیانیه ها است و هیچ اقدام عملی اتخاذ نمی کنند.

حتی زمانی که در خصوص یمن و عملیات نیروهای مسلح یمن در حمایت از جبهه غزه سخن می گویند، مثبت نیست. از طریق اعطای تابعیت و ملیت دشمن می تواند در دستگاه های رسمی نفوذ کند و دشمن برنامه مطول و گسترده ای برای سلطه بر کشورهای سازشکار دارد. دشمن تلاش می کند بر بنیان عقایدی و دینی و هویتی و وابستگی ها در کشورهای سازشکار با از بین بردن اخلاق و اصول و ارزش ها تاثیر بگذارد.

دشمن برای تغییر بافت جمعیتی برخی از کشورهای سازشکار در چارجوب برنامه های گسترده برای سلطه و نفوذ تلاش می کند. بیانیه های کشورها و سازمان های اسلامی در خصوص موضوع فلسطین به گونه ای است که باب میل اسرائیل باشد. ملت های دست بسته باید حرکتی کنند و اقدامی انجام دهند حتی اگر در سطح تحریم کالاهای اسرائیلی و آمریکایی باشد.

باید شرکت های حامی رژیم صهیونیستی اعلام ورشکستگی کنند زیرا آن ها به بازارهای عربی و اسلامی وابسته هستند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود

طوفان الاقصی

لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا برای سرکوب و بازداشت اتوبوسی دانشجویان

دولت بایدن با لشکرکشی به دانشگاه کلمبیا‌، مخالفت با رژیم صهیونیستی صدها نیروی پلیس و نیروی امنیتی عملاً اشغال و ده‌ها دانشجو را بازداشت کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.