سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ادامه جنگ رژیم صهیونیستی با کودکان

ادامه جنگ رژیم صهیونیستی با کودکان

رژیم اشغالگر صهیونیستی به جنگ با کودکان در غزه ادامه می دهد.

؛ کانال تلگرام شبکه خبری قدس با انتشار تصاویری از یک کودک مجروح در غزه نوشت: ارتش رژیم اشغالگر به جنگ خود با کودکان غزه ادامه میدهد.

۳۶ شهید و زخمی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیابه گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانهای مسکونی در غرب اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه ۲۰ فلسطینی شهید و ۱۶ نفر زخمی شدند.

لحظه اعدام دو جوان فلسطینی توسط تک تیرانداز صهیونیستکانال تلگرام الرساله نوشت: این تصاویری دردناک است که در آن جوان فلسطینی اعدام خود و برادرش را، که در حال جستجوی خانه شان در خان یونس بودند، توسط تک تیرانداز رژیم اشغالگر فیلمبرداری کرده است.

سخنان فلسطینی‌های زخمی در تیراندازی مرگبار پنجشنبه در شمال غزه پنجشنبه شب که کامیون‌های حامل کمک وارد غزه شد، نظامیان اسرائیلی فلسطینی‌های را که برای تهیه غذا برای خانواده هایشان به سوی کامیونها دویدند هدف گلوله قرار دادند. جزئیات را از زبان برخی از زخمیها میشنویم: زخمی فلسطینی: زمانی که کامیونهای حامل کمک رسیدند، به آنجا رفتم. بعد تانک و پهپاد (ها) شروع به شلیک کردند. من از ناحیه کمر زخمی شدم و یک ساعت از بدنم خون میرفت تا اینکه یکی از بستگانم آمد و مرا به بیمارستان آورد. تبعه فلسطینی : ما در خیابان الرشید منتظر رسیدن کمکها بودیم. ساعت ۳:۳۰ دقیقه بود که آنها شروع به گلوله باران و تیراندازی به مردم کردند. ما در ساحل بودیم. پسرم به سمت ساحل دوید. آنها دو بار به او شلیک کردند که یکی از آنها به سرش و دیگری به سینه اش اصابت کرد. زخمی فلسطینی: ما خیلی گرسنه ایم. نه غذا داریم نه هیچ چیز دیگر. آنها ما را گلوله باران کردند. آنها به ما حمله کردند. به ما تیراندازی کردند. غذا نداریم، هیچ چیز نداریم. چیزی برای خوردن نداریم. آنها به ما تیراندازی کردند. ما را تحقیر کردند.

تصاویر دردناک از وداع زن فلسطینی با پیکر دخترش در خان یونسکانال تلگرامی ابوعبیده سخنگوی گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس تصاویری از وداع یک زن فلسطینی با پیکر دخترش که در حمله رژیم صهیونیستی به شهر خان یونس در جنوب نوارغزه به شهادت رسیده است، منتشر کرد.

تداوم رنج کودکان غزهکانال تلگرام فلسطین آنلاین با انتشار تصاویری از کودک مجروح فلسطینی که درد جانکاه او را بی تاب کرده بود و از شدت درد فریاد میزد، نوشت: رنج کودکان غزه همزمان با حملات رژیم اشغالگر ادامه دارد.

جوان فلسطینی بین همسایه های خود آرد توزیع می کندکانال تلگرامی شبکه فلسطین الیوم با انتشار ویدئویی نوشت: این جوان فلسطینی که از اهالی غزه است، دو کیسه آرد خریداری کرده و آن را بین همسایه های خود توزیع می کند.

حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به منطقه الزیتون در غزه کانال تلگرامی شبکه الاقصی از حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به منطقه الزیتون در غزه خبر داد.

استقبال زنان فلسطینی از آوارگان با نان و آبکانال تلگرام الجزیره فلسطین نوشت: زنان فلسطینی با آب و نان به استقبال آوارگان اهل شمال غزه رفتند.

وداع دردناک مادر با کودک شهید خودکانال تلگرام شبکه خبری قدس تصاویری از وداع دردناک مادر فلسطینی با پیکر کودکش “ماسه” منتشر کرد که در حمله ارتش رژیم اشغالگر به چادر آوارگان در خان یونس به شهادت رسید.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

فهرست برخی از دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تحصن و تظاهرات دانشجوئی

سرکوب شدید پلیس آمریکا

سه اصل اسرائیل

ويدئو/ گدعون لوی، روزنامه‌نگار

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.