سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / روزی ۸ مدرسه در دولت سیزدهم ساخته می‌شود

روزی ۸ مدرسه در دولت سیزدهم ساخته می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: روزی ۸ مدرسه در دولت سیزدهم ساخته و به معنایی دیگر، کشور به کارگاه مدرسه سازی تبدیل شده است.

رضا مرادصحرایی، در آئین افتتاح هنرستان حضرت امام رضا(ع) ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت ولیعصر(عج)، گفت: این هنرستان زیبا و مجهز تقدیم به آینده‌سازان اسلامی می‌گردد.
وی در ادمه افزود: از شروع دولت سیزدهم و در این دو سال، بیش از ۶۹۰۰ مدرسه در مجموع در سراسر کشور تکمیل، تجهیز و یا به صورت کامل ساخته شده است.
صحرایی در این آئین تصریح کرد: روزی ۸ مدرسه در دولت سیزدهم ساخته و به معنایی دیگر، کشور به کارگاه مدرسه سازی تبدیل شده است.
وی با اشاره به کمک خیرین مدرسه‌ساز، اظهار داشت: خیرین محترم در این مسیر در کنار آموزش و پرورش بوده‌اند و برای ساختن آینده‌ای روشن برای فرزندان ایران اسلامی کمک می‌کنند.
صحرایی با اشاره به توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، گفت: در یک سیاست راهبردی برنامه ریزی شده است تا نیمی از دانش آموزان دوره دوم متوسطه به هنرستان‌ها هدایت شوند.
وی در ادامه اظهار داشت: در دولت سیزدهم، هنرستان های جوار کارخانجات و صنایع راه اندازی شده است تا آموزش در محیط واقعی کار محقق گردد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مهارت آموزی، گفت: شغل و داشتن مهارت مقدمه بسیاری از ویژگی های مطلوب در جوانان است و اگر بدنبال ازدواج جوانان در سن مناسب هستیم، اصلی ترین عامل آن تامین شغل جوان است.
وی در این آئین گفت: سرمایه گذاری در هنرستان‌سازی قطعا بیشترین تاثیر در ساختن آینده جوانان کشور را خواهد داشت. لازم به ذکر است این هنرستان در بیش از ۵ هزار متر با ۱۳ کلاس و ۱۷ سالن و کارگاه از محل اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان قم، ساخته شده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خاطره رحیم پور از تغییر نام یک مدرسه در اول انقلاب

حسن رحیم‌پور ازغدی

افتتاح ۱۰۰۰ مدرسه در دهه فجر امسال

حدود ۱۰۰۰ مدرسه در دهه فجر امسال به طور همزمان افتتاح خواهد شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.