سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / این پیرمرد ۸۲ ساله، چشم بسته خیاطی می‌کند!

این پیرمرد ۸۲ ساله، چشم بسته خیاطی می‌کند!

از پیرمرد نابینای پاوه‌ای که برای همشهری هایش لباس می دوزد

دعا کردن حال جالبی است و فارغ از نتیجه دعا کردن خودِ دست به دعا شدن آرام‌مان می‌کند. وقتی ایمان داشته باشیم کسی ما را می‌شنود بدون آنکه قضاوتمان کند، حالمان دگرگون می‌شود.
دربین صفات خداوند صفت «سمیع» بسیار صفت جالبی است. سمیع به معنای بسیار شنونده است. این صفت به مواقعی برمی‌گردد که بندگان به درگاه خدای مهربان دعا می‌کنند و او می‌شنود و می‌شنود و می‌شنود، حتی اگر ساعت‌ها حرف بزنی هرگز به تو نخواهد گفت که کافیست و یا سکوت کن. این حضور خدا به تنهایی خودش می‌تواند مایه سکون و آرامش باشد، هرشب پیش از خواب با او حرف بزنید و برایش از دغدغه‌هایتان بگویید.
بگویید که دلتان از چیزی رنجیده است یا توان مقابله با مشکلتان را ندارید و از او توان بخواهید. او می‌شنود و به وقتش به زبانی خاص خودش پاسخ‌تان را خواهد داد. در دستان او این زندگی دو روزه آسانتر خواهد گذشت.
*این مرد ۵۸ سال است که چشم بسته لباس می‌دوزد!
اما بشنوید از یک خیاط اهل پاوه که از ۷ سالگی کارش دوخت و دوز بوده است و از ۲۴ سالگی نابینا شد. او که اکنون گرد پیری بر سر و رویش ریخته است و ۸۲ سال عمر از خدا گرفته است هر نوع لباسی را می‌دوزد. حتی لباس‌های تنش هم کار دستان زحمتکش خودش است. وقتی از او می‌پرسند با وجود نابینایی خیاطی برایتان سخت نیست؟
می‌گوید: نه هرکاری که بلد باشی برایت آسان می‌شود. عشق کاری کرده که این مرد چشم بسته لباس بدوزد. دستان‌تان پرقوت باد عمو خیاط!
https://cdn.farsnews.ir/guest/01f6e1b67b2e4c8d8458198d829fdce6/

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اگر چلوکباب هم می خوری برای خداوند بخور

خاطره مرحوم آیت الله مهدوی کنی

پیش داوری یا قضاوت نکنیم

مسخره نکنیم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.