سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / سوال این بود؛ «رأی بدیم که چی بشه»؟

سوال این بود؛ «رأی بدیم که چی بشه»؟

رای میدهم برای چند صباح دیگر که جنازه ام تشییع شد و وارد قبر و برزخ شدم، لااقل بگن این فرد برای «نام اسلام» رای داده و با رای ندادن منجر به تقویت جبهه مقابل انقلاب اسلامی و شادی دشمنان حاج قاسم سلیمانی و شهدای برحق اسلام نشده است.

 در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم  از مخاطبان خود خواسته بود تا پاسخ خود را به سوال برخی افراد تحت عنوان «رای بدیم که چی بشه؟» درج کنند. استقبال کاربران از این درخواست باعث شد تا نظرات منتخب را مطلب دیگری در اختیار مخاطبین قرار دهیم:

* رای دادن لیاقت می خواد من افتخار می کنم که در تمام انتخاباتی که شرایط حضور داشته ام شرکت کرده ام و رای داده ام.

* هرکه رای ندهد از دین خارج است.

* افزایش 50 درصدی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نوید یک انتخابات پرشور با حضور گسترده مردم را می دهد.

* رای که میدیم به خاطر انقلاب و نظام و آقا/ ولی خب حس خوبی به اینا نداریم/ شفافیت وقتی تصویب نمیشه یعنی یه خبرایی هست.

* مردم غیور ایران همیشه در صحنه هستن ان شاءالله امسال هم با حضور گسترده در انتخابات حماسه خلق می کنند.

* رای دادن حق ماست و با دادن رآی به گزینه هایی که در صدد تغییرات حیاتی و سرنوشت ساز در کشور هستند می توان نغییرات مطلوب را ایجاد کرد.

* متاسفانه در اين سالها، هيچ تفاوتي در راي دادن و راي ندان حاصل نشده است! اگر كسي اطلاعاتي دارد بصورت شفاف بگويد همن مجلسي كه روي كار است چه حركت مثبتي براي مردم انجام داده؟ تاكيد ميكنم براي سفره مردم.

* طرف تبلیغ انتخابات می کرد چون خیلی هم رو راست بود به مردم گفت آقا با این انتخابات تغییری که در زندگی شماها ایجاد نمیشه لااقل به من رای بدین من برم مجلس بارم و ببندم و زندگی من تغییر کنه.

* مشکل از خود اقایون مجلسه/ تو ذهن مردم مجلس رو برای رای مثل دولت کردن که مردم منتظر کار ملموس هستن/کار مجلس نظارت و قانونگذاریه/ این بلندمدته/ اتفاقا همین مجلس کارای خیلی خوبی کرد که به خاطر حواشی دیده نشد

* اگر انتخابات رقابتی نباشه رای دادن معنی نداره

* لیست اعتدالیون و اصلاح طلبان و اصولگرایان و موتلفه و پایداریچی ها در روزهای آینده منتشر می شود و رقابت جدی در انتخابات شکل می گیرد

* تنوع کاندیداها در انتخابات امسال بی سابقه است در هیچ دوره ای 15 هزار نفر کاندیدا از جناح های مختلف سیاسی رقابت نداشتن

* مجلس قوی و کارآمد بودجه بدون کسری مصوب می کند و تورم کنترل می شود

* رای میدهم برای چند صباح دیگر که جنازه ام تشییع شد و وارد قبر و برزخ شدم، لااقل بگن این فرد برای «نام اسلام» رای داده و با رای ندادن منجر به تقویت جبهه مقابل انقلاب اسلامی و شادی دشمنان حاج قاسم سلیمانی و شهدای برحق اسلام نشده است.

*رای بدهیم مثل کارتن پینوکیو تا نمایندگان مجلس براموم درخت سکه طلا بکارن

* این مجلس خیلی از قبلی ها بهتر بود در مصوبات

* موضوع این نیست که با رای دادن ایا تغییری حاصل می شود یا خیر. چیزی که قطعی است آن است که با رای ندادن قطعا شرایط سختی را تجربه خواهیم کرد.وحوش آمریکایی اروپایی و و وحوش زن زندگی آزادی ملت بیچاره را پاره خواهند کرد. موفق باشید

*باید این شرایط سخت رو تحمل کرد تا یه عده با رای ما نرن مجلس برای خودشون و خانوادشون شاسی بلند بگیرن و فقط از حق و حقوق خودشون دفاع کنن.

* رای دادن مثل غذا خوردنه، شاید به نظر بیاد با انجامش اتفاقی نمی افته ولی با عدم انجامش بیچاره می شویم/ اولا اراذل به شما حاکم می شوند و زبان غرب به سمت تان گشوده می شود و همه تان را نابود خواهند کرد با تحریم بیشتر و … با فشار مضاعف چون امیدوار می شوند که موفق بوده اند/ من رای می دهم برای دفع دشمنان.

* الان سر سفره از شما بپرسن غذا چی میخوری میگی من نظر نمیدم؟! رای هم همینه

* 15 هزار نفر تایید شدن/فقط 3500 برای تهران.

* تایید صلاحیت افراد شناخته نشده که شانس انتخاب شدن ندارن فایده ای نداره

* هم رأی ندادن ظلم است و هم رأی بدون بررسی و مطالعه و تحقیق ظلم است

* مهدیان قشنگ گفت: چیزی به اسم رای ندادن نداریم/ رای ندادن یعنی رای دادن/ رای به دشمن/ رای به ناصالح/ رای به ادامه وضعیت موجود و وضع بدتر فردا

* یه زمانی تو این کشور مردم هیچ حقی نداشتن که نظر بدن/ 45 ساله مردم درباره همه چی نظر میدن از قانون اساسی تا خبرگان رهبری و مجلس و رئیس جمهور/ رای حقه همه ماست

*در دوران طاغوت فقط 30 نفر نماینده مجلس داشتیم آنها هم توسط شاه انتخاب می شدند و انتخاباتی در کار نبود

* کسی که رای نداده/ حق نظر نداره

* کسی نظام هم قبول نداره به نظرم باید رای بده/ چون حداقل در کشوری که هست نظرشو اعلام میکنه/ بالاخره ادما با هم فرق دارن

* ینجوری نپرسید: رای ندیم که چی بشه؟ با رای ندادن هیچی درست نمیشه/ امنیت به خطر بیفته

* اهل این وطن عزیزتر از جانم/ تکلیفم این است

* اگر به جای مجلس فعلی مثلا مجلس ششم بودند قطعا وضعیت مطلوب فعلی را نداشتیم و اینقدر مجلس چوب لای چرخ دولت قرار میداد تا فروش نفت ما به یک چهارم و قطع رابطه سیاسی و اقتصادی را با چین و روسیه و… رقم میزدن و سپاه را محدود میکردن، پس مهم است چه کسانی نماینده باشن.

* من ایرانی باید ببینم رای دادن من یا ندادن رای چه کسانی را خوشحال یا ناراحت می کند اگر با رای من دشمنان مملکت خوشحال می شوند من باید رای بدهم

* رای میدهم چون تنها کاری که می توانم برای ایرانم وطنم وشهدا انجام بدم/ رای میدم چون رهبرم فرموده و من پیرو ولایتم

*رای بدیم که هر روز وضعیت بورس قرمز و سرمایه مردم آب برود و به جیب آقایان برود

* قطعا انتخابات در امنیت رفاه، پیشرفت و تعالی نقش، محوری دارد

* باید حق داد. ببینیم وقتی مجلس یازدهم روی کار اومد تورم و نرخ ارز چقدر بوده و الان چقدره؟ مجلس یازدهم چه کاری برای بالارفتن مداوم و سریع قیمتها انجام داد؟ از اهرمهای نظارتی خودش چه استفاده ای کرد؟ در بحث کشف حجاب موضع مجلس چی بود؟

* وقتی مردم رای میدهند شما رای را حمایت از خود تفسیر میکنید در حالی که هر فرد ی به دلیلی رای می دهد. یکی می خواهد اعتراض کند دیگری می خواهد در آینده مشکل پیدا نکندسومی می خواهد به مملکت آسیب نرسد …و عده ای هم برای حمایت از نظام رای می دهند و شما همه را کنار میزنید و می گویید این بیعت دوباره بود و….

* دشمنان اسلام میخواهند تفرقه بوجود آ‌وردند و. مردم شریف ایران را دلسرد نمایند اتحاد ملت ایران نشانه قدرت اسلام در کل جهان می‌باشد

*رای میدهم برای خشنودی امام زمانم

* رای میدهم تا نامزد مورد سلیقه ام را به مجلس بفرستم با رای دادن جلوی مافیای خرید رای را بگیریم تا افراد شایسته بدون سرمایه بتوانند وارد مجلس شوند تا متعهد به مردم باشند نه غلام زر خرید اسپانسرهای تبلیغاتی

* انتخابات وقتی معنا داره که رقابتی باشه و از تمام سلایق کاندیدا وجود داشته باشه وقتی چنین نیست رای دادن یعنی بازی کردن در زمین خالص سازها.

* رای میدم چون حقمه/ چون دوست ندارم بقیه برام تصمیم بگیرن/ امام سجاد میفرمایند مومن کسی است که بتونه بین خوب خوبتر یا بین بد و بدتر تشخیص بده/ رای میدم بقیه هم رای ندن من جاشون تصمیم میگیرم

* ما دلخوریم از این وضعیت اقتصادی، تو مناظرات گفته شد که وضعیت کنونی بیشتر برای سوء مدیریته تا تحریم/ خوب چرا همین وضعیت ادامه داره شخصا معتقدم رای ندادن به هیچ وجه وضعیت و بهتر نمی کنه باید با چشم باز به پای صندوق رفت و به افرادی که لیاقت خدمت به مردم را دارند رای داد

*طبق پیشگویی پیامبر گرامی محمد مصطفی صلی الله علیه خطاب به سلمان که مردمی از قوم تو حتی اگر علم در ثریا باشد به آن دست خواهند یافت و طبق آنچه که در جهان به اثبات رسیده علم، به منزله دستیابی به قدرت و ثروت است در دنیا با شنیدن نام ایران و ایرانی همگان سر تعظیم بر این مردم باهوش سخت کوش مهربان شجاع فرود آورند.

*امر رهبر آزادگان جهان امام خامنه ای را بر روی چشم قرار داده و ایران عزیز را در اوج پیشرفت و در قله قرار دهیم و طبق فرموده این حکیم بی نظیر امام خامنه ای مدظله العالی وقتی در قله قرار گرفتیم دشمنی ها تمام گردد.

*برای تغییر شرایط موجود چاره ای بجز صندوق رای نیست

* برای تثبیت امنیت و شکوفا شدن اقتصاد و ناکامی دشمنانمان، در انتخابات انشاالله حماسه ای دیگر می آفرینیم .

*رای می‌دهیم میزان مشارکت بالا برود بالا رفتن مشارکت نشان ایران قوی تا کسی جرات نکند به ایران تعدی و ایرانی توهین کند

* به نظر من باید رای داد ولی سفید، چون برخی افرادی که تایید شده اند ممکنه به خدا ایمان و اعتقاد نداشته باشندچه برسد به انقلاب.

*انتخاب كردن و انتخاب شدن جزء حقوق اوليه هر جامعه اى است و همه مردم بايد در سرنوشت سياسى خود مشاركت كنند

*رای دادن و ندادن مردم وقتی تاثیرگذار است که تاثیر آن را در سیاستهای کلان مملکت ببینند. رای مردم باید بتواند جهت حرکت کلی نظام را طی چهارسال اینده مشخص کند

*امریکا و نوچه هاش منتظرن یک نارضایتی از مردم ببینن تحریم ها رو افزایش بدن حدود ۹۰ درصد تحریم ها بعد فتنه ۸۸ بود

*قدرت مردم خیلی مهمه و انتخابات مبدا تحوله هر کس تحول میخواد باید با قدرت آدمهای درست رو انتخاب کنه

*مشکل اصلی عدم آگامی و نبود سواد تشخیص در حقوق شهروندی است.

*شرکت در انتخابات مشابه حضور در راهپیمایی 22 بهمن است و صرف نظر از آنکه چه کسانی انتخاب می‌شوند، شرکت در انتخابات تاکید و تأیید نظام است

* در فتنه 88 بسیاری از امور، روال عادی خودش را داشت و مذاکرات هسته‌ای در عمان برقرار بود و داشت به نتایج خوبی می‌رسید اما وقتی آن گسل پدید آمد، همه به میدان آمدند و حتی اوباما و تونی بلر بر خلاف عرف جهانی و دیپلماتیک از فتنه حمایت کردند و تصور داشتند که می‌توانند به نقطه مطلوب‌شان برسند که به هدف‌شان نرسیدند.

*حفظ اقتدار نظام و ناامید کردن دشمن یکی از ویژگی‌های شرکت در انتخابات است، ا

*در شرایط فعلی نفس حضور در انتخابات فارغ از آنکه چه کسی را انتخاب می‌کنیم، برای حفظ اقتدار نظام و مقابله با دشمن ضرورت دارد و به معنای دخالت در تصمیم‌گیری‌های نظام است؛ برخی می‌گویند که با رای ندادن اعتراض خودشان را نشان می‌دهند اما اعتراض خاموش به جایی نمی‌رسد و حضور در انتخابات به معنای تعیین سرنوشت است و نباید کار را رها کرد.

* اون عزیزانی که می گویند هنوز تصمیم نگرفتیم رأی بدیم عرض میکنم که بالاخره تو این کشور زندگی می کنید یا نه!/به امنیت اعتقاد دارید یا نه!/ می خواهید کشور ما مثل سودان بشه؟!/ بخواهید یا نخواهید مشارکت حداکثری در اقتدار و امنیت کشور تاثیر مستقیم داره! می توانید صدق این مدعا را از گفتگوهای شبکه های خارجی ببینید.

* من رأی می دهم چون واقع بین هستم. الآن در انتخابات موضوع حضور یک گروه یا حزب خاص در مجلس نیست بلکه موضوع حمایت یا عدم حمایت از کلیت نظام و انقلاب است. اگر دشمن احساس کند توطئه های اقتصادی او مانند تحریم ها و فشارهای اقتصادی مؤثر بوده قطعاً فشارهای خود را افزایش می دهد.

* شرکت در انتخابات اعلام حمایت از اصل نظام اسلامی می باشد ؛ که باعث می شود دهان یاوه گویان و معاندان با نظام اسلامی که می گویند مردم از نظام و انقلاب برگشته اند بسته شود ؛ و نیز باعث خشم دشمنان و معاندان می شود که ان شاءالله عملی صالح است و ان شاءالله موجبات جلب رحمت خدا را فراهم می آورد ..

*رای ندهیم بهانه برای تحریم بیشتر و فشار بیشتر برمردم وتضعیف کشور به نفع هیچکس نیست در ضمن انتخابات اولین گام دموکراسی است.

*رای می دهم، تا حق انتخاب خود را به دیگران تفویض نکنم

*هر یک رای ما مثل یک موشک بالیستیک است بر قلب و نابودی دشمنان این سرزمین به خدا لحظه ای ارام و قرار ندارند برای تکه و پاره کردن این اب وخاک که با امنیت داریم به لطف خدا زندگی میکنیم ایا رای شما یک نفر فهمیدید چقدر ارزش دارد

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تصاویر جدیدی از برخورد موشک‌ها به سرزمین‌های اشغالی

برخورد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به سرزمین‌های اشغالی

من هنوز پای جمهوری‌اسلامی که در آن انگشتان مردم سرنوشت حکمرانان را تعیین می‌کند ایستاده‌ام …

بصیرت در انتخاب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.