سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تظاهرات گسترده علیه نتایج انتخابات در پاکستان

تظاهرات گسترده علیه نتایج انتخابات در پاکستان

دهها هزار نفر از هواداران حزب اتحاد بزرگ دموکراتیک (GDA) پاکستان در اعتراض به تقلب در انتخابات عمومی این کشور در ایالت سند دست به تظاهرات زدند.

  دهها هزار نفر از هواداران حزب اتحاد بزرگ دموکراتیک (GDA) پاکستان در اعتراض به تقلب در انتخابات عمومی این کشور در ایالت سند دست به تظاهرات زدند.

به نقل از شبکه خبری «جیو تیوی»، دهها هزار نفر از مردم شهر «جامشرو» در ایالت سند پاکستان در اعتراض به تقلب در انتخابات عمومی این کشور دست به برگزاری تظاهرات زدند.اتحاد بزرگ دموکراتیک (GDA) که برگزار کننده این تظاهرات بزرگ بود اعلام کرد به نتایج اعلام شده توسط کمیسیون ملی انتخابات این کشور که طی آن حزب مردم پیروز اکثریت نشستهای پارلمان ملی از سند و همچنین کرسیهای پارلمان محلی این ایالت شده اعتراض داشته و مدعی است نتایج کاملاً تغییر کرده است.

این تظاهرات درحالی برگزار میشود که برخی دیگر از شهرهای پاکستانی از جمله دهها شهر در ایالت بلوچستان این کشور امروز جمعه شاهد برگزاری تجمعات اعتراض آمیز احزاب سیاسی مختلف از جمله حزب جمعیت علمای اسلام و حزب مردم به نتایج انتخابات بود.در همین حال دو حزب بزرگ تحریک انصاف پاکستان و حزب جمعیت علمای اسلام شاخه (ف) نیز روز گذشته طی یک بیانیه مشترک نتایج انتخابات عمومی ۸ فوریه پاکستان را رد کردند.

تحریک انصاف پاکستان علیرغم اینکه نامزدهای مستقل این حزب بیشترین کرسیهای پارلمان ملی را در انتخابات این کشور به دست آورده اند، همچنان مدعی است تقلب بزرگ در انتخابات صورت گرفته و پیروزی در بیش از ۷۰ حلقه انتخاباتی از این حزب گرفته شده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شعر /ای جوانان عجم جان من و جان شما

ويدئو/ شاعر فارسی‌ زبان علامه اقبال لاهوری

شعر/ چون چراغ لاله سوزم در خیابان شما

ای جوانان عجم جان من و جان شما

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.