سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / روحانی اصلاح طلب، یک روز قبل از راهپیمایی: مردم رغبتی برای راهپیمایی ۲۲ بهمن ندارند!/ تودهنی مردم به ایازی؛ حضور ۲۰ درصد بیشتر از پارسال

روحانی اصلاح طلب، یک روز قبل از راهپیمایی: مردم رغبتی برای راهپیمایی ۲۲ بهمن ندارند!/ تودهنی مردم به ایازی؛ حضور ۲۰ درصد بیشتر از پارسال

سیدمجید میراحمدی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حتی در برخی استان‌ها هم افزایش حضور مردم بیش از ۵۰ درصد گزارش شده است

 یک روز قبل از راهپمایی 22 بهمن، ایازی، از چهره های سیاسی اصلاح طلب که لباس روحانیت می پوشد، گفته بود: «اگر فاصله مردم با حاکمیت زیاد شود، اتفاق‌های تلخی به همراه خواهد داشت. در این چند سال به دلیل سو مدیریت‌ها خیلی از مردم رغبتی برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان نمی‌دهند و معتقدند اگر شرکت کنند، این حضور توسط جریان‌های ناکارآمد مصادره به مطلوب می‌کند. در حالیکه روز ملی ۲۲ بهمن به همه گروه و سلیقه‌ها تعلق دارد. یا مثلا در پیاده‌روی اربعین که هیچ ربطی به نظام ایران ندارد شرکت می‌کنند، اما اگر حاکمیت بخواهد این حرکت دینی را به حساب خود بنویسد و برای مشروعیت خود از شرکت مردم در پیاده‌روی اربعین استفاده کند، طبیعی است که عده‌ای عکس العمل منفی نشان می‌دهند».

روز گذشته از ساعت ابتدایی صبح ده ها میلیون نفر از ملت بزرگ ایران به خیابان ها آمدند و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

گزافه گویی این چهره اصلاح طلب در حالی است که معاون امنیتی وزیر کشور بعد از راهپمایی دیروز گفت: بر اساس آمار به طور متوسط بیش از ۲۰ درصد افزایش حضور مردم را نسبت به راهپیمایی سال قبل داشتیم.

سیدمجید میراحمدی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حتی در برخی استان‌ها هم افزایش حضور مردم بیش از ۵۰ درصد گزارش شده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شرایط خاصی برگزار شد، از یک سو با توجه به اتفاقی که در کرمان افتاد برخی رسانه‌ها تلاش کردند که کشور را ناامن نشان دهند و مردم را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن منصرف کنند و در دل آنها خوف ایجاد کنند از سوی دیگر با توجه به اینکه تا ایام انتخابات فاصله چندانی نیست جریانات ضد انقلاب و بیگانه تلاش زائد الوصفی را برای عدم حضور مردم در راهپیمایی انجام دادند.

ظاهرا روح سیاسی بازی حاکم بر افکار پوسیده برخی اصلاح طلبان به جایی رسیده است که برای طعنه به نظام اسلامی حاضر هستند حتی از روی عقل و منطق هم عبور کنند. ادعای ایازی در حالی است که او می توانست حداقل به خود زحمت بدهد تصاویر سال های گذشته را مرور کند و یا حتی صبر پیشه می کرد تا اگر حضور مردم کمرنگ تر می شد همچنین ادعای خنده داری را مطرح کند.

از همه جالب تر آنجاست که در رسانه های اصلاح طلب از صاحب این گفتار مضحک تحت عنوان مقدس «قرآن پژوه» یاد می شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

راهپیمایی روز جهانی قدس در کشورهای جهان

طوفان الاحرار، روز جهانی قدس

جزئیات توطئه دشمنان برای قطع فیبر نوری

روزهای قبل از انتخابات با گودبرداری فیبرهای نوری را از زمین خارج و آنها را قطع کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.