سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / اژه‌ای: انقلاب اسلامی نه فقط برای ایران برای دنیا عطیه الهی بود

اژه‌ای: انقلاب اسلامی نه فقط برای ایران برای دنیا عطیه الهی بود

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی نه فقط برای ایران بلکه برای دنیا عطیه الهی بود گفت: دشمنان ایران با گذشت ۴۵ سال نتوانستند آن چیزی که بتواند ایران را منکوب کند پیدا کنند.

: حجت‌الاسلام و المسلمین  محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در اجتماع بزرگ مردم اصفهان در میدان امام(ره) این شهر اظهارداشت: ماه رجب، ماه بزرگ خدا و ماه ریزش رحمت‌های الهی است و ان شاالله در ماه شعبان که متعلق به رسول خداست بتوانیم خود را منزه کنیم و بادلی پاک وارد ماه رمضان شویم.

وی گفت: مردم انقلابی و متدین، سرداران بزرگ اصفهان و جان برکفان این امت از ابتدای نهضت امام تا پیروزی انقلاب و تاکنون پشتیبان انقلاب بوده‌اند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای تاکید کرد: ایران به اعتبار این مردم، این فرهنگ، این قرآن و این مکتب با این آموزه‌ها و با این رهبر فرزانه توانست کشور را که آن موقع در همه تار و پودش بیگانگان ورود کرده بودند به طور کامل به استقلال برساند.

وی با تاکید بر اینکه این یک امر بدیع و یک امر تازه و یک امر شبه معجزه بود اظهار داشت: پیروزی انقلاب در سال ۵۷  سیاستمداران دنیا و کسانی که انقلابات مختلف را دیده بودند کسانی که انقلابات الجزایر و فرانسه و شرق رادیده بودند و هر انقلابی دیگر را باور نمی‌کردند تا مدتها متحیر کرده بود.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: آنها می گفتند مگر می‌شود یک روحانی با کمک مردم، بدون هیچ گونه ساز و کاری، بدون هیچ گونه پشتوانه مالی و تشکیلاتی و بدون داشتن هیچ نیروی مسلح بر نظام شاهنشاهی پیروز شود.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی در اولین سخنرانی گفت من به پشتیبانی مردم دولت تشکیل می دهم و این شبه معجزه بود اظهار داشت: وعده های الهی محقق شدنی است و با پیروز ی انقلاب روح تازه ای در بسیاری امت ها دمیده شد و همه متوجه پیام امام و اسلام شدند و بیداری‌ها رخ داد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای اضافه کرد: ایستادن یک کشور روی پای خود برای استکبار خیلی سنگین بود و برای جلوگیری از صدور انقلاب به سایر کشورها جنگ را تحمیل کردند، رژیم صدام به نیابت از آن دو قطب به ایران حمله کرد و با جنگ نظامی تمام عیار با تمام تجهیزات نظامی و اطلاعاتی و سلاح میکروبی، یک جنگ داخلی هم به راه انداختند، جریان‌های نفاق، سلطنت طلب و چپ و التقاط دست به دست هم دادند جنگ مسلحانه راه انداختند اما نتوانستند آن چیزی که با گذشت ۴۵ سال بتواند ایران را منکوب کند پیدا کنند و آن حضور مردم در همه صحنه هاست.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: مردم از نظر معیشی، اشتغال و ازدواج در فشار هستند ولی هر سال در سالگرد پیروزی انقلاب به میدان می‌آیند و این لطف خداست و جنگ، مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات با کمک مردم پشت سرگذاشته شده است. این مردم در همه صحنه ها حضور داشته‌اند و این انقلاب برای ایران نه برای دنیا عطیه الهی بود و  به ایران عظمت و سرافرازی داد و دست بیگانگان را از کشور قطع کرد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای تاکید کرد: اکنون مقاومت، صهیونیست و آمریکا را ناتوان کرده و حماس حدود ۳ ماه در مقابل رژیم غاصب صهیونیست ایستاده است و این ایستادگی ناشی از انقلاب اسلامی ایران است و آن کسی که داعیه نیل تا فرات را داشت امروز بیم دفاع از بقا خود را دارد. آمریکا که می خواست دنیا را دهکده کند و خود کدخدای آن باشد در مقابل ایران شکست خورده است و از قدرت نفوذ کلام و قدرت ایران هراس دارد.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: توطئه آنها ترکیبی از ناامنی داخلی، فشار بر ارزشها و حجاب و عفاف، فشار اقتصادی است و به دنبال خارج کردن مردم از میدان هستند ولی همچنان با شکست روبرو خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز کارگزاران نظام بیشترین دین را به مردم، خانواده شهدا و نسل جوان دارند تصریح کرد: امروز یکی از مسائل مهم فرهنگ، امنیت و اقتصاد و معیشت مردم است و باید با تلاشهای مضاعف مسئله اشتغال و سرمایه گذاری و  رونق تولید و بحران آب را مدیریت کنیم.

رئیس قوه قضاییه  با اشاره به اینکه در مقابل خشکسالی علاوه بر دعا، با تدبیر و صرفه جویی باید آب را مدیریت کنیم و برای هوا، اشتغال و امنیت تدبیر کنیم متذگر شد: بدون حمایت از تولید و بخش خصوصی رفع بیکاری و ایجاد اشتغال ممکن نیست.

وی گفت: خداوندا به کارگزاران صداقت، عدالت و خدمت گذاری بی منت به مردم غیور، بصیر، صبور و ولایت پذیر ایران عنایت بفرما.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تراز بالای تکنولوژی ایرانی در دنیا

ويدئو/

اراده ایران و آفریقا در جهت توسعه روابط است

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.