سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تشدید حملات هوایی اسرائیل به شهر خان یونس در جنوب غزه

تشدید حملات هوایی اسرائیل به شهر خان یونس در جنوب غزه

با تشدید حملات هوایی اسراییل به خان یونس در غزه، شرایط زخمیان بسیار بحرانی است چرا که بیمارستان های غزه با کمبود شدید نیرو و تجهیزات درمانی روبرو هستند.

شروع فصل سرما و بارندگی ها در نوار غزه درد و رنج زیادی برای آوارگان فلسطینی در مناطق مختلف به وجود آورده است.

پیام هشدار گردان های قدس به ارتش رژیم صهیونیستی
گردانهای قدس با انتشار پیامی ویدئویی با عنوان «بمبهای ما … آتشفشانهایی در بدن شما» ، به ارتش اشغالگر صهیونیستی هشدار داد.

تشدید حملات هوایی اسرائیل به شهر خان یونس در جنوب غزه
به گزارش تی آر تی، با تشدید حملات هوایی اسراییل به خان یونس در غزه، شرایط زخمیان بسیار بحرانی است چرا که بیمارستان های غزه با کمبود شدید نیرو و تجهیزات درمانی روبرو هستند.

درخواست برای کناره گیری کابینه نتانیاهو
به گزارش کانال خبری شهاب، یائیر لپید رهبر مخالفان دولت رژیم صهیونیستی خواستار آن شد که فردا در کنست این رژیم برای کناره گیری کابینه نتانیاهو رای گیری شود.

درگیری نیروهای پلیس ایتالیا با تظاهر کنندگان حامی فلسطین در میلان
شبکه تلویزیونی المیادین در شبکه اجتماعی ایکس تصاویری از درگیری نیروهای پلیس ایتالیا با شهروندانی که در حمایت از فلسطینی ها در شهر میلان تظاهرات کرده بودند منتشر کرد.تظاهرات حمایت از فلسطینی ها و محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در کشورهای مختلف جهان؛ همچنان ادامه دارد.

تشدید حملات هوایی اسرائیل به شهر خان یونس در جنوب غزه تشدید حملات هوایی اسرائیل به شهر خان یونس در جنوب غزه تشدید حملات هوایی اسرائیل به شهر خان یونس در جنوب غزه تشدید حملات هوایی اسرائیل به شهر خان یونس در جنوب غزه تشدید حملات هوایی اسرائیل به شهر خان یونس در جنوب غزه تشدید حملات هوایی اسرائیل به شهر خان یونس در جنوب غزه تشدید حملات هوایی اسرائیل به شهر خان یونس در جنوب غزه

جمع آوری باران در غزه برای آشامیدنبه گزارش بوابه الهدف الاخباریه، آوارگان فلسطین در مدرسهای در خان یونس با توجه به محاصرهای که بر آنها تحمیل شده و آنها را از نیازهای اولیه زندگی محروم کرده، آب باران را جمع آوری میکنند.

نگرانی از وضعیت آوارگان فلسطینی در زمستان و بارندگی ها
ورود جبهه هوای کم فشار به مناطق فلسطینی در نوار غزه و بارش های ناشی از آن، اوضاع آوارگان فلسطینی را به شدت تحت تاثیر قرار داده و خیمه های آنها را غرق در آب کرده و رنج های آنها را پس از مهاجرت از خان یونس به رفح افزایش داده است. برخی از این افراد حدود چهار ماه است که از ابتدای تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه، اینجا هستند. با توجه به افزایش بارش باران رنج های این افراد تشدید شده است. زنان و کودکان و بقیه افراد که در منازل خود زندگی می کردند اکنون در این شرایط ناگوار قرار گرفته اند.

خروج تیپ« کریاتی » ارتش رژیم اشغالگر از جنوب نوار غزه
به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری سند، رادیو ارتش اسرائیل روز یکشنبه اعلام کرد که ارتش اسرائیل تیپ « کریاتی» را از منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه خارج کرده است. تیپ « کریاتی» در مناطق شمال و شرق خان یونس فعالیت نظامی داشت که بنا بر اعلام رادیو ارتش اسرائیل، این تیپ از خان یونس خارج شد.بنا بر اعلام خبرگزاری سند، گردانهای القسام شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین اعلام کرد که مبارزان ما با گلوله های ضد زره « الیاسین 105» دو دستگاه تانک ارتش اسرائیل از نوع « مرکاوا» را درمنطقه«جورة العقاد» در غرب شهر خان یونس هدف قرار دادند.

هدف قرار گرفتن سه خودروی نظامی صهیونیست ها
کانال خبری شبکه اعلام العدو در خبری فوری گزارش داد، گردان های قدس اعلام کرد 3 خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در محله الامل و جورة العقاد در غرب خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار داده است.

هشدار رئیس فراکسیون حزبالله به رژیم صهیونیستی
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان، به رژیم صهیونیستی درباره ارتکاب هر نوع اشتباهی در لبنان هشدار داد. به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، محمد رعد در مراسم یادبود شهید راه قدس «فضل علی سلمان» در روستایی در جنوب لبنان، با هشدار به دشمن صهیونیستی درباره ارتکاب هر نوع اشتباهی در محاسباتش در لبنان، تاکید کرد آن چه در عرصه میدانی منتظر این رژیم است، گورستان است. رعد افزود، دشمن پس از ناکامی و شکست در تحقق اهدافش در غزه، برای هراس افکنی علیه لبنان درباره جنگ فراگیر تلاش می کند تا به شهرک نشینان خود در شمال، اطمینان بدهد تا به شهرکها برگردند.

افزایش شمار بازداشت شدگان فلسطینی در کرانه باختری به ۶۳۳۰ نفرشبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد، سازمان اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد: شمار فلسطینیهایی که از هفتم اکتبر به دست نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری بازداشت شده اند به ۶۳۳۰ نفر افزایش یافته است.

حملات هوایی صهیونیست ها به جنوب لبنان
به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری یونیوز / جنگنده های رژیم صهیونیستی دو حمله به حومه شهرهای زبقین و حولا در جنوب لبنان انجام دادند.

بازداشت ۲۲ فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری رود اردنبه گزارش کانال تلگرامی شبکه المسیرة، سازمان امور اسرا و باشگاه اسیران فلسطینی روز یکشنبه اعلام کردند که نظامیان صهیونیست طی بیست و چهار ساعت گذشته، دست کم ۲۲ فلسطینی از جمله یک زن و چند کودک را در مناطق مختلف کرانه باختری رود بازداشت کردند.گردانهای شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح هم اعلام کرد که مبارزان ما با گلوله باران شدید و انفجار بمب از یورش نظامیان اشغالگر به شهرک قباطیه در جنوب جنین مقابله کردند.اشرف القدرة سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که با توجه ادامه حملات پهپادهای رژیم صهیونیستی به مناطق اطراف دو بیمارستان «الامل و ناصر» در خان یونس، این مرکز پرشکی قادر به ارایه خدمات درمانی به بیماران و زخمیها نیستند.

تلاش آوارگان فلسطینی برای دریافت آرد در غزه
به گزارش شبکه خبری قدس، صدها فلسطینی در اطراف میدان الکویت در غزه برای دریافت کمک های غذایی و آرد با توجه به شرایط سخت زندگی که مردم در نتیجه محاصره تجربه می کنند تقلا می کنند.

تلاش کودکان فلسطینی برای جمع آوری خوراک حیوانات و تهیه آرد از آن
به گزارش  فلسطین آنلاین، کودکان در شمال غزه خوراک حیوانات را برای آسیاب کردن به عنوان جایگزینی برای گندمی که در نتیجه محاصره مداوم اسرائیل به دست آنها نمی رسد، جمع آوری می کنند. سازمانهای حقوق بشر و نهادهای بین المللی تاکید می کنند محاصره مستمر اسرائیل، عاملی برای قحطی در نوار غزه به شمار می رود.

انتقال زمینی سربازان زخمی ارتش رژیم اشغالگر از مناطق درگیری در شمال نوار غزه
به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری سما، تیم های پزشکی و امدادی نظامی ارتش اسرائیل، شماری از نظامیان زخمی در نبردهای شمال نوار غزه را از طریق زمینی از محل درگیری ها خارج و به اسرائیل انتقال دادند. در همین حال منابع خبری و رسانه ای از درگیری های شدید میان مبارزان مقاومت فلسطینی با نظامیان اسرائیلی در جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند و همزمان با این درگیری ها، جنگندههای اسرائیلی نیز به طور گسترده در حال پرواز در آسمان این منطقه هستند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

گسترش اعتراضات دانشجویی در استرالیا

تجمعات دانشجویی حمایت از فلسطین دردیگر دانشگاه‌های استرالیا

سر دادن شعار ضد مینوشه شفیق ،شرمت باد

دانشجویان و معترضان هوادار فلسطین جلو منزل رئیس دانشگاه کلمبیا نیویورک ، مینوشه شرمت باد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.