سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / جنایت جدید صهیونیست ها شاهدی دیگر بر نسل کشی در غزه

جنایت جدید صهیونیست ها شاهدی دیگر بر نسل کشی در غزه

جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد جنایت فجیعی که رژیم اشغالگر با هدف قرار دادن هزاران شهروند فلسطینی در غزه مرتکب شده، شاهد و دلیل دیگری بر نسل کشی است.

مدیر آژانس امداد رسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در غزه (آنروا)، گفت: ادامه حملات به مراکز و تاسیسات شهری و غیر نظامی در خان یونس در جنوب نوار غزه قابل قبول نیست و این حملات باید فوری متوقف شود. مدیر آنروا در غزه افزود: شرایط فعلی در خان یونس بیانگر شکست احترام به اصول و مبانی قوانین بین المللی حقوق بشر است.

انهدام یک تانک ارتش اشغالگر با بمب بشکه ای در غرب خان یونس
به گزارش کانال تلگرامی شبکه الاقصی، گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: یک تانک ارتش رژیم اشغالگر را با یک بمب بشکه ای ثاقب در مجاورت محله النمساوی در غرب خان یونس جنوب نوارغزه منفجر کردیم.

واکنش جهاد اسلامی به جنایت جدید صهیونیست ها در غزه
جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد جنایت فجیعی که رژیم اشغالگر با هدف قرار دادن هزاران شهروند فلسطینی در غزه مرتکب شده، شاهد و دلیل دیگری بر نسل کشی است.یادآور میشود اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر کشتار جدیدی علیه هزاران فرد گرسنهای که در میدان الکویت غزه منتظر کمکهای بشردوستانه بودند، مرتکب شد که براثر آن ۲۰ نفر شهید و ۱۵۰ نفر زخمی شدند.

تظاهرات حمایت از فلسطین در شهر ملبورن استرالیا
شبکه الجزیره در کانال تلگرامی خود تصاویری از تظاهرات پرشور حمایت از فلسطین در شهر ملبورن استرالیا منتشر کرد. شرکت کنندگان در این تظاهرات در حالی که پرچم فلسطین در دست دارند، شعار می دهند: «از رودخانه تا دریا، فلسطین آزاد خواهد شد»،

آنروا حملات به مراکز غیر نظامی را غیر قابل قبول خواند
مدیر آژانس امداد رسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در غزه (آنروا)، گفت: ادامه حملات به مراکز و تاسیسات شهری و غیر نظامی در خان یونس در جنوب نوار غزه قابل قبول نیست .
جنایت جدید صهیونیست ها شاهدی دیگر بر نسل کشی در غزه جنایت جدید صهیونیست ها شاهدی دیگر بر نسل کشی در غزه جنایت جدید صهیونیست ها شاهدی دیگر بر نسل کشی در غزه جنایت جدید صهیونیست ها شاهدی دیگر بر نسل کشی در غزه جنایت جدید صهیونیست ها شاهدی دیگر بر نسل کشی در غزه جنایت جدید صهیونیست ها شاهدی دیگر بر نسل کشی در غزه

چند شهید در حمله به منطقهای در خانیونسخبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در نوار غزه گزارش داد بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیستی در منطقه الحاووز در اردوگاه خان یونس در جنوب نوار غزه شماری شهید یا زخمی شدند.چهار شهید و ۲۹ زخمی حملات رژیم صهیونیستی به مدرسهای در خانیونس که آوارگان فلسطینی بدان پناه برده بودند به بیمارستان ناصر منتقل شدند.خبرنگار المیادین در غزه افزود توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف بیمارستان الامل در خانیونس در جنوب نوار غزه را هدف گلوله باران شدید قرار داد.

شمار زخمیان حمله هوایی صهیونیستی به میدان الکویت غزه به بیش از ۱۵۰ نفر رسیدبه گزارش شبکه تلویزیونی العالم، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار زخمیان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی که در میدان الکویت در شهر غزه منتظر و در صف دریافت کمک بودند به بیش از ۱۵۰ نفر افزایش یافت.

بمباران اطراف مجتمع پزشکی ناصر در خانیونس
پایگاه خبری فلسطین پست در کانال تلگرامی خود تصاویری از برخاستن دود غلیظ ناشی از حملات رژیم اشغالگر به مناطق نزدیک مجتمع پزشکی ناصر در غرب خانیونس منتشر کرد.

شهادت ۲۰ فلسطینی در میدان الکویت غزهشبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود در غزه گزارش داد، در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به گروهی از فلسطینیها در میدان الکویت در غزه که منتظر دریافت کمک بودند، ۲۰ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۵ فلسطینی دیگر زخمی شدند.

نمایندگان چند کشور نشست شورای امنیت را پیش از سخنرانی نماینده رژیم اشغالگر ترک کردند
شبکه العالم تصاویری از لحظه خروج وزیر خارجه الجزایر از نشست شورای امنیت پیش از آغاز سخنرانی نماینده رژیم اسرائیل منتشر کرد. پس از وزیر خارجه الجزایر، نمایندگان چند کشور دیگر نیز نشست شورای امنیت را در حین سخنرانی نماینده رژیم اشغالگر اسرائیل ترک کردند.

تظاهرات دانش آموزان در لیبی برای درخواست توقف جنگ علیه غزه
شبکه الجزیره مباشر تصاویری از تجمع دانش آموزان مدارس در منطقه تاجورا در شرق طرابلس پایتخت لیبی منتشر کرد. دانش آموزان منطقه تاجورا در این تظاهرات توقف جنگ رژیم اشغالگر علیه نوار غزه را خواستار شدند.

حملات راکتی مبارزان فلسطینی به مواضع اشغالگران در مرکز غزه
به گزارش شبکه خبری قدس، گردانهای المجاهدین فلسطین اعلام کرد که مواضع و محل استقرار نظامیان اشغالگر در محور نفوذ و پیشروی آنان در شرق اردوگاه البریج در مرکز غزه هدف حملات راکتی مبارزان ما قرار گرفت.در همین حال منابع محلی از درگیری های مسلحانه میان مقاومت فلسطین و نظامیان اشغالگر در مناطق غربی شمال غزه خبر دادند.

شهادت ۲۱۰ فلسطیی در ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزهخبرنگار العالم در گزارش خود از شهادت ۲۱۰ فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۳۶۰ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه خبر داد.نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به ساختمان ابو سمک در شهر خان یونس، شماری از فلسطینیها را شهید کردند. نظامیان رژیم صهیونیستی با بازداشت مردان حاضر در این ساختمان، زنان و کودکان را به ساختمان هلال احمر که به تصرف خود در آورده بودند، منتقل کردند. در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری از حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک های الناقوره و طیرحرفا در جنوب لبنان خبر داد.

تصاویری از غرق در آب شدن اردوگاه های آوارگان فلسطینی غزه
خبرگزاری وفا تصاویری از غرق درآب شدن اردوگاه های آوارگان فلسطینی در دیرالبلح در مرکز نوار غزه به علت بارش باران منتشر کرد.

حمله خمپاره ای به مراکز تجمع نظامیان صهیونیست در شرق جبالیا
گردان های شهید ابوعلی مصطفی، شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با انتشار تصاویری در کانال تلگرامی خود گزارش داد: یگان توپخانه ای گردان های شهید ابوعلی مصطفی در پاسخ به جنایات علیه ملت فلسطین محل تجمع خودروهای زرهی و سربازان رژیم اشغالگر را در مناطق شرقی جبالیا با خمپاره های سنگین هدف قرار داد.

حماس حملات و انتقادهای صهیونیستها علیه قطر را به شدت محکوم کرد
به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری صفا، طاهر النونو مشاور رسانهای رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد که این جنبش انتقادها و حملات مقامات اسرائیلی علیه قطر به سبب مواضع عربی و انسانی این کشور در قبال حملات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه را به شدت محکوم می کند.طاهر النونو تاکید کرد که قطر نقش سیاسی موثری برای توقف تجاوز و جنگ علیه ملت فلسطین و دستیابی به توافق درباره پرونده مبادله اسرا ایفا میکند و اظهارات اخیر سران رژیم اشغالگر، واقعیت موضع رژیم صهیونیستی را که مانع از دستیابی به توافق در مورد تبادل اسرا میشود، نشان می دهد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

گسترش اعتراضات دانشجویی در استرالیا

تجمعات دانشجویی حمایت از فلسطین دردیگر دانشگاه‌های استرالیا

انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین

اعتراضات جنبش دانشجویی فرانسه در حمایت از فلسطین حالا با نام پُرمُسَمای انتفاضه دانشجویی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.