سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / به حاکمیت پاکستان و عراق احترام می گذاریم اما اجازه نمی دهیم امنیت ما را به بازی بگیرند

به حاکمیت پاکستان و عراق احترام می گذاریم اما اجازه نمی دهیم امنیت ما را به بازی بگیرند

امیرعبداللهیان گفت: هیچ تعارفی با طرف های تروریستی در پاکستان و اقلیم کردستان عراق نداریم.

 وزیر خارجه ایران طی جلسه پرسش و پاسخ در اجلاس داووس گفت: در مورد پاکستان، هیچ یک از اتباع کشور همسایه، دوست و برادر ما مورد هدف پهپاد و موشک‌های ایران نبودند.

گروهی موسوم به «جیش العدل» که یک گروه تروریستی ایرانی است و در بخش‌هایی از مناطق پاکستان پناه گرفته‌اند و ما بارها درمورد آن با مقام های عالی‌رتبه نظامی، امنیتی و سیاسی پاکستان گفت‌وگو کردیم، عملیات‌هایی را در روزهای گذشته در ایران انجام دادند، از جمله در پاسگاه راسک نیروهای انتظامی ما را به شهادت رساند.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: پاسخ ما روی تروریست‌های ایرانی در پاکستان است. من قبل از این گفت‌وگو با همکارم وزیر خارجه پاکستان در این خصوص گفت‌وگو کردم.

ما به حاکمیت و تمامیت ارضی پاکستان و عراق احترام می‌گذاریم اما اجازه نمی‌دهیم که امنیت ملی کشورمان را به بازی بگیرند و هیچ تعارفی در تامین امنیت ملی کشورمان با طرف‌های تروریستی در داخل پاکستان و جریانات اسرائیلی در اقلیم کردستان عراق نداریم.

دیپلمات عالی‌رتبه ایران در ادامه گفت: اقدامی که ما انجام دادیم، در راستای کمک به امنیت ایران، پاکستان، عراق و منطقه است. ما امنیت عراق و پاکستان را امنیت جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شعر/ چون چراغ لاله سوزم در خیابان شما

ای جوانان عجم جان من و جان شما

رئیسی: این دو سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت

بازگشت رئیس جمهور از پاکستان و سریلانکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.