سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / یمنی‌ها به خیابان آمدند؛ «متوقف نمی‌شویم»

یمنی‌ها به خیابان آمدند؛ «متوقف نمی‌شویم»

مردم یمن امروز جمعه، ۱۲ ژانویه با شرکت در یک راهپیمایی باشکوه حملات متجاوزانه ائتلاف آمریکایی به کشورشان را محکوم و با شعار «فتح موعود و جهاد مقدس» حمایت‌شان از مردم فلسطین را اعلام کردند.

«موضع ما روشن است، سکوت نخواهیم کرد، متوقف نخواهیم شد و به دشمن پاسخ خواهیم داد؛ حامی امت خود در غزه هستیم و این تجاوز منجر به فاصله گرفتن ما از آن‌ها نخواهد شد»، این اظهارات سیاستمدار یمنی مراد قاسم علی در حاشیه این راهپیمایی بود.

.

بامداد امروز آمریکا و انگلیس در پاسخ به عملیات‌های ارتش یمن در دریای سرخ علیه کشتی‌های اسرائیلی و نیروهای آمریکایی، بیش از ۱۲ نقطه در یمن را با هواپیما، کشتی و زیردریایی مورد هدف قرار دادند. بلافاصله بعد از این حمله، نیروهای انصارالله یمن خبر دادند که در حال شلیک موشک‌های بالستیک به سمت مواضع دشمن در دریای سرخ و باب‌المندب هستند.

معاون وزیر امور خارجه دولت صنعاء حسین العزی خطاب به ائتلاف غربی تصریح کرده که «که آمریکا و انگلیس باید آماده باشند تا بهای گزافی را بپردازند و تمام عواقب سنگین این تجاوز آشکار خود را تحمل کنند».

طبق گزارش‌ها و تصاویر ارسالی از یمن، استان صعده در شمال این کشور امروز مرکز راهپیمایی بوده اما این تجمعات در شهرها و مناطق دیگر از جمله المرازم، شعاره و الجرشه در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت تجاوزات آمریکا و انگلیس برگزار شده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا برای سرکوب و بازداشت اتوبوسی دانشجویان

دولت بایدن با لشکرکشی به دانشگاه کلمبیا‌، مخالفت با رژیم صهیونیستی صدها نیروی پلیس و نیروی امنیتی عملاً اشغال و ده‌ها دانشجو را بازداشت کرد.

جنایات وحشیانه، نظامیان اشغالگر آمریکا در حق مردم افغانستان

ويدئو/ جنایات وحشیانه آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.