سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / طنز/ببندی بهتره..

طنز/ببندی بهتره..

گفت‪:‬ مجری شبکه عربی بی‌بی‌سی از «محمدعلی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن پرسید؛ شما صدها ‬مایل با اسرائیل فاصله دارید، چرا مقابله با اسرائیل را وظیفه خود می‌دانید؟! و او در پاسخ می‌گوید؛ آیا بایدن و ماکرون و نخست‌وزیر انگلیس با نتانیاهو در یک آپارتمان زندگی می‌کنند؟! آنها که هزاران مایل با اسرائیل فاصله دارند!

 

گفتم: دیگه چی؟!

گفت: مجری می‌گوید حملات شما به کشتی‌ها ضربه‌ای به اسرائيل نمی‌زند! و الحوثی می‌گوید پس چرا این‌همه می‌نالند و از فلج شدن بندرهایشان می‌گویند و علیه ما ائتلاف تشکیل می‌دهند؟!

گفتم: هزاران آفرین، صد بارک‌الله. خُب دیگه چی؟!

گفت:‌ مجری می‌گوید، شما در میان مردمتان محبوبیت ندارید و کارهای بیخودی می‌کنید! و دلاور حوثی می‌گوید اگر محبوبیت مردمی نداشتیم نمی‌توانستیم ۹ سال در مقابل ائتلاف آمریکا و اسرائيل و انگلیس و عربستان و امارات و ۱۷ کشور مقابله کنیم‌. ضمناً تو حرف بیخودی می‌زنی، چون اگر یک کلمه از فلسطین دفاع کنی اخراجت می‌کنند.

گفتم: به یارو گفتند؛ درباره فهم و شعور یک جمله بگو، سینه‌اش را صاف کرد و گفت؛ من از عمرم چه فهمیدم؟ همین اندازه فهمیدم که فهمیدم نفهمیدم! بعد پرسید؛ کِیف کردین؟! گفتند؛ آره ولی بهتره وقتی می‌خوای حرف بزنی دهنتو ببندی!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تفسیر ساختاری سوره صف و جایگاه شناسی انقلاب اسلامی ایران برپایه آن

تبیین‌ قرآنی‌ از انقلاب اسلامی‌ ایران

افزایش نظامی گری دولت انگلیس

نریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.