سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ناصر ابوشریف: حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه معادل استفاده از ۵ بمب اتم است

ناصر ابوشریف: حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه معادل استفاده از ۵ بمب اتم است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: اسرائیل ظرف ۶۸ روز گذشته ۵۰ هزار تن انواع بمب‌های پیشرفته برسر نوار غزه ریخته است که معادل ۵ بمب اتم است.

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، در آئینی که همزمان با ایام فاطمیه و به منظور گرامیداشت یاد شهدای غزه در مصلی فردیس برگزار شد، اظهار کرد: امروز جنگ فقط علیه غزه نیست بلکه نبرد حق و باطل یک جنگ جهانی بین تمام کسانی که در جبهه اسلام و در مقابل اسلام قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی سال‌هاست که علیه  جمهوری اسلامی ایران موضع گرفته است، ادامه داد: اخوت اسلامی به ما می‌گوید در آرمان‌ها با هم شریک هستیم و این یعنی در شادی و غم یکدیگر شریک خواهیم بود.

ابوشریف با تأکید بر اینکه بر اساس آیه مبارکه قرآن کریم پیروزی از آن مومنان است و پروردگار ما را همراهی خواهد کرد، اظهار کرد: ایمان داریم خداوند غالب است و پیروزی الهی صد در صدی است و بدون شک صهیونیست‌ها با روسیاهی مسجد الاقصی را ترک خواهند کرد.

ابوشریف با اشاره به اینکه کسانی که وارد مسجدالاقصی می‌شوند و پیروز خواهند شد مسلمانان هستند، ادامه داد: کسانی که امروز با رژیم صهیونسیتی مقابله می‌کنند و حامیان این رژیم را دشمن خود می‌دانند، رزمندگانی هستند که طبق آیه شریفه قرآن علیه کفار جنگ می‌کنند.

جمهوری اسلامی ایران پیشران تمدن اسلامی

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با تاکید بر اینکه همواره جمهوری اسلامی پایگاه پیشران تمدن اسلامی بوده است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره ما را از رهنمودهای خود بهره‌مند ساختند همانطور که طوفان الاقصی را یک پیروزی بزرگ برای فلسطین و یک شکست غیرقابل جبران برای اسرائیل دانستند.

وی با بیان اینکه استقامتی که امروز در میان جبهه مقاومت شاهد آن هستیم ناشی از ایمان و صبر مردم است، گفت: در ۶۸ روز گذشته رژیم صهیونسیتی ۵۰ هزار تن مواد منفجره را بر سر نوار غزه ریخته است که معادل ۵ بمب اتمی می‌باشد، در این میان البته نوار غزه با مساحت محدودی که دارد در برابر رژیم صهیونسیتی و تمامی حامیانش سرپا مانده است.

ابوشریف یادآور شد: این در حالی است که در پی حمله دشمن، فلسطین اشغالی در ۶ روز به سلطه رژیم صهیونسیتی درآمد اما، امروز با مقاومتی که وجود دارد و پس از گذشت ۶۸ روز به هیچ منفعتی نرسیده است؛ این وضعیت نشان می‌دهد که ما پیروز میدان خواهیم بود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه مشکلات زیادی گریبان‌گیر رژیم صهیونسیتی است که بخشی از آن در حمله اخیر این رژیم به غزه رقم خورده است، گفت: هزینه جنگ در ۶۸ روز گذشته برای رژیم صهیونسیتی ۵۰ هزار دلار بوده است؛ اکثر مراکز این رژیم غاصب از کار افتاده است و اغلب نیروهای اسرائیل زمین گیر شده‌اند و یا مهاجرت کردند.

وی ادامه داد: کارگران خارجی آن‌ها را ترک کرده‌اند و امروز اسرائیل بسیار با چالش مواجه است، از طرفی دیگر وجه رژیم صهیونسیتی در سطوح مختلف آسیب دیده است و پلیدی و کثیفی آن‌ها نمایان شده است.

بالغ بر نیمی از شهدای غزه کودکان و زنان هستند

ابوشریف با بیان اینکه بسیاری از شهدای غزه مردم عادی بودند که توسط بمب‌های پیشرفته رژیم صهیونسیتی به شهادت رسیدند، اضافه کرد: در نوار غزه ۷۵ هزار شهید و‌ مجروح به ثبت رسیده است، دو سوم از شهدای غزه زنان و کودکان هستند. در این میان طبق آخرین آمارِ ، ۵۰۰ نفر از نظامیان رژیم صهیونسیتی کشته شدند و ۵ هزار نفر نیز مجروح هستند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه برخی مدعی شدند که آمارهای اعلامی از سوی رژیم صهیونسیتی واقعی نیست و تنها ۱۵ درصد ماجرا است، افزود: همین آمار هم برای رژیم صهیونسیتی و حامیان او بالا است.

مسئله فلسطین در عرصه بین‌الملل احیا شده است

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین در عرصه بین‌المللی احیا شده در حالی دشمن سعی داشت اجازه اینکار را ندهد، ادامه داد: خوشبختانه این توطئه‌ها خنثی شد و مسئله فلسطین جایگاه اصلی خود را در جهان به دست آورد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین یادآور شد: امروز نتانیاهو راهی برای برگشت ندارد بلکه تنها زمانی که پیروزی به همراه داشته باشد، به همین دلیل اصرار به ادامه جنگ دارند چرا که در غیر این صورت باید از صحنه سیاسی حذف شود.

ابوشریف در پایان اضافه کرد: از خداوند خواستار صبر و استقامت دارم که با حمایت امت اسلامی همراه خواهد بود، همچنین می‌خواهیم با جهاد تبیین جهان تولد اسرائیل و اقدامات این رژیم غاصب را درک کند.

پایان پیام/ ت 4001

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

گسترش اعتراضات دانشجویی در استرالیا

تجمعات دانشجویی حمایت از فلسطین دردیگر دانشگاه‌های استرالیا

انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین

اعتراضات جنبش دانشجویی فرانسه در حمایت از فلسطین حالا با نام پُرمُسَمای انتفاضه دانشجویی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.