سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / صوت / قرآن کریم / رقابت ۱۶ بانوی دعاخوان در دومین روز مسابقات سراسری قرآن کریم

رقابت ۱۶ بانوی دعاخوان در دومین روز مسابقات سراسری قرآن کریم

دومین روز از چهل و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم با رقابت فشرده میان متسابقان خانم و آقا در حوزه اذان و دعاخوانی برگزار شد.

رقابت ۱۶ بانوی دعاخوان در دومین روز مسابقات سراسری قرآن کریم رقابت ۱۶ بانوی دعاخوان در دومین روز مسابقات سراسری قرآن کریم رقابت ۱۶ بانوی دعاخوان در دومین روز مسابقات سراسری قرآن کریم رقابت ۱۶ بانوی دعاخوان در دومین روز مسابقات سراسری قرآن کریم رقابت ۱۶ بانوی دعاخوان در دومین روز مسابقات سراسری قرآن کریم رقابت ۱۶ بانوی دعاخوان در دومین روز مسابقات سراسری قرآن کریم
دومین روز از چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با رقابت فشرده میان ۱۴ مؤذن آقا در نوبت صبح و ۱۶ بانوی دعاخوان در نوبت عصر همراه بود.

مؤذنانی که در نوبت صبح دومین روز از مسابقات با یکدیگر رقابت کردند عبارت بود از؛ ابراهیم مرتضوی از البرز، محمدحسین ابراهیمی از قم، احسان الله رحمانی از تهران، متین قربانی از قم، علی اصغر شم آبادی از خراسان رضوی، مجتبی کریمی از مازندران، محمدمهدی مولایی از زنجان، امیرحسین فلاحی از گلستان، عادل صمدی از خراسان شمالی، مجتبی محمدی راد از گلستان، محمدرضا کرم نژاد از فارس، جواد مولایی از همدان، رضا بردبار از فارس و عبدالصمد اسکندری از لرستان.

همچنین در نوبت بعدازظهر در رشته تواشیح (مدیحه سرایی) ۱۶ گروه از استانها، برنامه خود را اجرا کردند.مسابقات بعداز ظهر روز دوم بانوان هم در سالن آمفی تئاتر کمپ پتروشیمی بجنورد با حضور ۱۶ بانوی دعاخوان برگزار شد.

هیئت داوران بانوان در بخش دعاخوانی را اعظم بنی فاطمه، صدیقه دانش زار و ایمان صحاف بر عهده داشتند.

فرزانه تجلی و مریم امیدی از چهارمحال بختیاری، مهدیه سادات حسینی از کرمان، فائزه دمقی و فاطمه پیوسته از قم، زینب حاجیان و مریم سهیلی از اصفهان، صغری مقصودی و عفت ابوالزاده از خوزستان، طاهره ایرانی از کرمانشاه، بنت الهدی شایق از خراسان رضوی، سهیل کشاورز از تهران، سمیه جهانی از همدان، راضیه سلطانی از خراسان جنوبی، نرگس محمدلو از زنجان و شهناز رضازاده از خراسان شمالی متسابقان بعداز ظهر دومین روز مسابقات بودند.

چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۹ تا ۱۸ آذر در شهر بجنورد برگزار میشود، رقابتهای آقایان در مجتمع اقامتی داریوش و رقابتهای بانوان در مجتمع پتروشیمی بجنورد برپا میشود و ورود عموم علاقه مندان به مکان برگزاری مسابقات آزاد است.

علاقه مندان میتوانند برای مشاهده پخش زنده مسابقات سراسری قرآن کریم به نشانی

https://sepehrtv.ir/live/namaquran  مراجعه کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قدرت خدا را ببینید

ويدئو/ آیات آفاقی و انفسی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

امام خامنه‌ای ،رهبر معظم انقلاب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.