سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تخریب عامدانه جنین؛ سیاست صهیونیست‌ها در کرانه باختری بعد از شکست از مقاومت در غزه/ گزارش اختصاصی

تخریب عامدانه جنین؛ سیاست صهیونیست‌ها در کرانه باختری بعد از شکست از مقاومت در غزه/ گزارش اختصاصی

ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین تلاش ناکام برای سرپوش نهادن بر شکست فاجعه‌بار خود در عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر با یورش به اردوگاه‌های کرانه باختری به‌ویژه اردوگاه جنین می‌کوشد تمامی زیرساخت‌های زندگی ساکنین این اردوگاه را از بین ببرد.

  همزمان با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی نیز در هفته‌های اخیر با یورش به اردوگاه جنین ضمن بازداشت جوانان مقاومت فلسطین اقدام به تخریب عامدانه زیرساخت‌های این اردوگاه کرده‌اند.

اسرائیل با تخریب تمامی نمادهای زندگی در این اردوگاه از جمله جاده‌ها، خیابان‌ها و مراکز تجاری می‌کوشد تا هیبت (پوشالی) ازدست‌رفته خویش پس از عملیات طوفان الاقصی را احیا کند و به فلسطینی‌های ساکن در کرانه باختری اثبات کند که بر کلیه شئون زندگی آنها تسلط دارد.

«عرفات وشحه»؛ شهروند فلسطینی ساکن اردوگاه جنین ضمن تشریح جزئیات یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه به خبرنگار تسنیم در کرانه باختری گفت: اسرائیلی‌ها عامدانه زیرساخت‌های حیاتی به‌ویژه فروشگاه‌ها را هدف تخریب خود قرار می‌دهند تا زندگی ما را مختل کنند، اما آنها باید بدانند که ما هرگز در مقابل این حملات تسلیم نخواهیم شد.

کرانه باختری , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , طوفان الاقصی ,

نوال شرعة، پیرزن فلسطینى ساکن اردوگاه جنین نیز در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرانه ضمن تشریح شرایط دشوار زندگی خود در این اردوگاه پس از حملات مکرر اخیر نظامیان اسرائیلی به جنین از آسیب‌های وارده بر بدنش به‌دلیل تخریب جاده‌ها و خیابان‌ها در زمان عبور و مرور در معابر عمومی سخن گفت.

کرانه باختری , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , طوفان الاقصی ,

اردوگاه «بلاطه»؛ پایگاه 27هزارنفری جوانان مقاومت فلسطینی علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی/گزارش اختصاصی

روایت اهالی غزه از بی‌اعتمادی به وعده آتش‌بس اسرائیل در نخستین روز توافق/ گزارش اختصاصی

ساکنین اردوگاه جنین معتقدند حملات رزمندگان مقاومت در کرانه باختری با سلاح‌ها و مهمات عمدتاً دست‌ساز، بیش از هر چیز با هدف ایجاد نگرانی‌های امنیتی برای مقامات امنیتی صهیونیست از ناحیه کرانه باختری از یک سو و کاهش فشار حملات اسرائیل به نوار غزه صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/+

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بازداشت ۶۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به نسل کشی در غزه

پلیس آمریکا صدها دانشجوی معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرده

پاسخ تند سندرز به نتانیاهو

«برنی سندرز» نماینده مجلس سنای ایالات متحده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.