سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / انصارالله: استقبال امارات از رئیس اسرائیل، دشمن را به تداوم حملات ترغیب می‌کند

انصارالله: استقبال امارات از رئیس اسرائیل، دشمن را به تداوم حملات ترغیب می‌کند

سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به استقبال امارات عربی متحده از رئیس رژیم صهیونیستی در کنفرانس آب‌وهوایی دبی، تاکید کرد چنین اقدامی دشمن را به تداوم حملات علیه مردم غزه ترغیب می‌کند.

محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن، شامگاه روز (جمعه)، به استقبال امارات از رئیس رژیم صهیونیستی در شرایط تداوم حملات ارتش اسرائیل به غزه واکنش نشان داد.

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی بعد از دو ماه نسل‌کشی در غزه و شهادت بیش از ۱۵ هزار نفر توسط ارتش اسرائیل برای شرکت در کنفرانس آب‌وهوایی دبی «COP28»، صبح امروز، پس از ورود به دبی با استقبال مقامات اماراتی مواجه شد.

سخنگوی انصارالله در بیانیه‌ای که آن را در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، در واکنش به استقبال از این مقام اسرائیلی گفت: «استقبال امارات از رئیس رژیم دشمن صهیونیستی محکومیتی سیاسی و اخلاقی برای این کشور است و دشمن را به تداوم جنایت‌های وحشیانه علیه مردم غزه ترغیب می‌کند».

محمد عبدالسلام اضافه کرد: «فضای انسانی آلوده به جنایت‌های اسرائیل و کسانی است که آن‌ها را ترغیب، پشتیبانی و حمایت می‌کنند. این مسئله نیازمند اجلاس‌هایی برای مواجهه، مبارزه و مقابله به این فضا با تمام ابزارهای موجود است».

«تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر و «محمد بن زاید آل نهیان» رئیس امارات عربی متحده، امروز، با هرترزوگ در حاشیه این نشست دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سه اصل اسرائیل

ويدئو/ گدعون لوی، روزنامه‌نگار

حزب‌الله لبنان کارنامه جنگی‌اش را منتشر کرد؛ 1637 عملیات  ضدصهیونیستی در 200 روز

عملیات طوفان‌الاقصی حماس علیه اسرائیل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.