سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / توقف دوباره کامیون‌های بشردوستانه در گذرگاه رفح مقامات مرزی مصر در گذرگاه رفح از توقف اعزام کامیونهای بشردوستانه به سمت نوار غزه توسط اسرائیل خبر دادند.

توقف دوباره کامیون‌های بشردوستانه در گذرگاه رفح مقامات مرزی مصر در گذرگاه رفح از توقف اعزام کامیونهای بشردوستانه به سمت نوار غزه توسط اسرائیل خبر دادند.

مقامات مرزی مصر در گذرگاه رفح از توقف اعزام کامیونهای بشردوستانه به سمت نوار غزه توسط اسرائیل خبر دادند.

مقامات مرزی در رفح از توقف اعزام کامیونهای بشردوستانه از مصر به نوار غزه پس از پایان آتش بس در صبح روز جمعه خبر دادند.

سی ان ان به نقل از مقامات مرزی در رفح گزارش داد، از روز جمعه هیچ کامیونی به سمت غزه نرفته است. 

این درحالیست که دهها کامیون که در ایستگاه بازرسی نیتزانا در سمت فلسطین اشغالی درحال بازرسی بودند نیز پشت دروازه‌های غزه در گذرگاه رفح متوقف شده‌اند.

سی ان ان پیش از این گزارش داده  بود که صدها کامیون حامل کمکهای بشردوستانه در گذرگاه نیتزانا منتظر بازرسی و حرکت به سمت نوار غزه هستند. تحت توافق آتش بس قرار بود روزانه 200 کامیون وارد غزه شود.

شاهدان عینی می‌گویند که حتی یک کامیون حامل سوخت نیز که اوایل جمعه قبل از پایان آتش بس از گذرگاه رفح در سمت مصر عبور کرده بود نیز منتظر نگه داشته شده و وارد غزه نشده است.

با پایان آتش بس موقت در ساعت 7 روز جمعه به وقت محلی، شاهدان عینی از شنیده شده صدای خمپاره در مناطقی در رفح خبر داده اند.

انفجارها حتی باعث لرزش ساختمانها در گذرگاه رفح در سمت مصر نیز شده است.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که جنگنده‌های ارتش رژیم موقت صهیونیستی امروز (جمعه) حملات خود به نوار غزه را از سر گرفتند.

آتش‌بس موقت در نوار غزه بعد از شش روز و تبادل تعدادی از اسرا بین صهیونیست‌ها و جنبش مقاومت حماس، با مخالفت و تعلل تل‌آویو در تمدید آن، به پایان رسید.

همزمان با آغاز حملات اشغالگران به مناطق مختلف در نوار غزه، رسانه‌های صهیونیستی نیز از به‌صدا درآمدن آژیرهای خطر حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر دادند.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

عجب تصویر با معنایی

مسیحیان اطراف آنها حلقه حفاظتی تشکیل داده اند

آهنگ/ قوم به حج رفته

در بادیه سرگشته شما در چه هوایید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.