سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / استخدام معترضان به جنایات اسرائیل در آمریکا ممنوع شد!

استخدام معترضان به جنایات اسرائیل در آمریکا ممنوع شد!

بیش از 250 مدیر ارشد مالی آمریکایی با امضای بیانیه‌ای متعهد شدند، طرفداران ملت مظلوم فلسطین را در شرکت‌ها و مؤسسات خود استخدام نکنند.
مدعیان آزادی در غرب آزادی را تنها تا جایی مجاز می‌دانند که در راستای منافع خود آنها باشد. در آمریکا و اروپا در حالی که حامیان رژیم صهیونیستی کاملاً آزاد هستند اما حامیان ملت مظلوم فلسطین با فشا‌رها و تهدیدهای متعددی روبه‌رو هستند. در همین راستا و در ادامه فشارها به حامیان ملت مظلوم فلسطین، 250 مدیر ارشد مالی آمریکایی با امضای بیانیه‌ای متعهد شدند طرفداران ملت مظلوم فلسطین را در شرکت‌ها و مؤسسات خود استخدام نکنند.
«یدیعوت آحارونوت» در گزارشی در همین زمینه نوشته است: مدیران «جی‌پی مورگان» و شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی چندملیتی و همچنین «بیل آکمن» مدیر میلیاردر صندوق سرمایه‌گذاری‌، بیانیه‌ای را امضا کردند و متعهد شدند که دانشجویانی که در تظاهرات علیه اسرائیل شرکت می‌کنند را استخدام نکنند. در این بیانیه آمده است: «ما از حق اسرائیل برای دفاع از خود در برابر حماس حمایت می‌کنیم. حامیان نفرت جایی در سازمان ما نخواهند داشت.»
این گزارش می‌افزاید: بیش از ۲۵۰ مدیر و مدیر بخش مالی در آمریکا با امضای بیانیه‌ای متعهد شده‌اند که دانشجویان و معترضان حامی فلسطین را که در تظاهرات و فعالیت‌های ضدصهیونیستی در دانشگاه‌ها و خیابان‌ها شرکت می‌کنند، استخدام نکنند. در بین امضاکنندگان مدیران ارشد شرکت‌ها و مؤسسات مالی معروفی وجود دارند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بغض دی دی، هنگام دیدن تصاویر کشتار مردم غزه

دیتر هالرودن هنرمند کمدی که با دیدن تصاویر کشتار مردم غزه، دیگر دل و دماغ خنداندن مردم را ندارد.

ادامه تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان

مردم جهان باحمایت از غزه ودرخواست آتش بس تظاهرات برگزار کردند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.