سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / حضور پرشور جامعه ورزش در راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم ایران

حضور پرشور جامعه ورزش در راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم ایران

جامعه ورزش کشورمان همگام با سایر آحاد میهن اسلامی در راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم ایران حضوری پرشور داشت.

 تجمع بزرگ جامعه ورزش و جوان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین امروز در شهر تهران برگزار شد و بسیاری از مسوولین ورزش و همچنین شمار زیادی از ورزشکاران در این تجمع حضور پیدا کردند تا انزجار خود را نسبت به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.
کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان ایران در مراسم تجمع بزرگ جامعه ورزش و جوان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در گفتگو با ایرنا تاکید کرد: این تنها حضور من نیست و بلکه حضور مردم ایران و جامعه ورزش است. بنده نیز به عنوان خدمت‌گذار جامعه ورزش هستم و افتخار می‌کنم که در بین مردم حضور پیدا کردم.
وی افزود: یکی از خصلت‌های ورزشکاران کشورمان و کلا جامعه ورزش حمایت از مظلوم است. چه موضوعی مهم‌تر از مظلومیت مردم فلسطین وجود دارد و جامعه ورزش به حمایت از مردم مظلوم غزه در این جمع باشکوه و بزرگ حضور پیدا کرده‌اند و این حمایت‌ها می‌تواند حکومت لغزان رژیم صهیونیستی را لغزان‌تر کند و انشاالله ما روزی شاهد نابودی کامل اسرائیل و آزادی قدس شریف باشیم.
وی تصریح کرد: این موضوعی نیست که فقط کشور ما به آن بپردازد و از گذشته نیز هر زمانی که ورزشکاران ما با ورزشکاران رژیم صهیونیستی رقابت داشتند، آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناختند و حضور پیدا نکرده‌اند و این موضوع یعنی حمایت. خوشبختانه این حمایت نیز روز به روز گسترده‌تر و همه جانبه بین ورزشکاران سرتاسر جهان وجود دارد، همانطور که در همه نقاط دنیا حتی ورزشکاری که مسلمان نیست نیز به حمایت از مردم غزه آمده است.
سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش نیز در این مراسم اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی یک نسل‌کشی بزرگ بود که تمام دنیا به آن اعتراض کردند. این اعتراض‌ها از سطح کشور‌های اسلامی عبور کرده و الان جوامع انسانی به جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض می‌کنند.
وی تصریح کرد: این اتفاق پرده از چهره پلید و شوم اسرائیل برداشت. هیچ کجای دنیا کودک‌کشی را تایید نمی‌کند و همین جنایات باعث سقوط و نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیز تاکید کرد: این وظیفه اصلی ورزش است و نباید نسبت به اینگونه اتفاقات بی‌تفاوت بود، کشوری مسلمان در گوشه‌ای از دنیا مدت‌هاست مورد ظلم واقع شده و امروز جامعه ورزش نسبت به این مسائل بی‌تفاوت نیست و مسوولیت خود را با حضور پرشور و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خوبی نشان داد.
وی ادامه داد: کودکشی و ظلمی که نسبت به کودکان غزه در این مدت رخ داده، لبخند را از روی لبان این کودکان برده و عملا” همه شادی و نشاط را از بین برده است. این یک مسوولیت بزرگ است و در بعد بین‌المللی هم نشان دادیم باید نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد و نباید سکوت کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: در دیدار برابر هنک‌کنگ نیز واکنش خودمان را نسبت به اتفاقات اخیر نشان دادیم، بحث امروز ما ظلمی است که در حق کودکان مظلوم و مردم ستم کشیده غزه می‌شود و باید همه جوامع بشری نسبت به آن واکنش مناسب نشان دهند.
محسن رضوانی نیز در این تجمع عنوان کرد: متاسفانه شاهد یک جنایت بزرگ از سوی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه هستیم. ما شاهد کشته شدن بچه‌ها و مردم بی‌گناه هستیم که دل هر انسانی را به درد می‌آورد. امیدوارم کشور‌های اسلامی و دنیا بیدار شوند و هر چه زودتر جلوی این فجایع گرفته شود.
وی افزود: حضور ما در این تجمع یک امر انسانی است و وظیفه هر آدمی است که این کار را انجام دهد. کشتار مردم بی‌گناه در چشم همه دنیا یک عمل منفور است.
رضا زندی، سرپرست فدراسیون سوارکاری نیز در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: امروز جامعه سوارکاری در راهپیمایی بر ضد رژیم اشغالگر قدس حاضر شدند تا همگام با مردم در این راهپیمایی شرکت کنند. جامعه ورزش از دیرباز در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی نمایش خودش را نشان داده و در کنار هم جمع شدند تا یک بار دیگر نفرت خودشان را به اسراییل و حامیان اسراییل نشان دهند.
مهران تیشه‌گران، رئیس فدراسیون ناشنوایان نیز تصریح کرد: امروز جامعه ورزش در راهپیمایی بر ضد رژیم اشغالگر قدس حاضر شدند تا همگام با مردم در این راهپیمایی شرکت کنند. البته این راهپیمایی جزئی از وظایف انسانی انسان‌های کره خاکی است. این رژیم وحشی و درنده با این کار این خود هویت‌اش را نمایان کرد.
وی ادامه داد: در جنگ غزه که حدود ۴۰روز از آن می‌گذرد شاهد نسل کشی انسانی هستیم که حتی گروه‌های وابسته به این رژیم نیز این جنایت را تایید نمی‌کنند. امیدواریم هرچه زودتر این خونریزی و نسل کشی به پایان برسد. جامعه ورزش از دیرباز در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی نمایش خودش را نشان داده و در کنار هم جمع شدند تا یک بار دیگر نفرت خودشان را به اسراییل و حامیان اسراییل نشان دهند.
نازنین ملایی، ملی‌پوش تیم قایقرانی بانوان ایران نیز در حاشیه تجمع بزرگ جامعه ورزش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد: وقتی جنگی چه در فلسطین و چه در کشور دیگری رخ می‌دهد، یک سری زنان و کودکانی هستند که جان خود را از دست می‌دهند.
وی افزود: حالا نیز ما جمع شدیم تا به حمایت از کسانی بپردازیم که صدایی از خود ندارند تا صدایی برای این بچه‌ها باشیم.
محمد شروین اسبقیان، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش نیز در حاشیه این تجمع اظهار داشت: جامعه ورزش احساس تکلیف داشت و در این مدت فدراسیون‌ها همبستگی خود را با کودکان غزه نشان داده بودند، اما نیاز بود یک انسجام و خروش جامعه ورزش ایران در کل جهان دیده شود. جامعه ورزش همواره در کنار مردم مظلوم غزه بوده و صحنه‌های وحشتناکی که از حمله به بیمارستان‌ها و شهادت کودکان و بی‌سرپرست شدن آن‌ها را نشان می‌دهد، واقعا دردآور است.
امروز همه اقشار مختلف جامعه ورزش نشان دادند در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب برای آزادسازی قدس شریف خواهیم بود.
مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش نیز عنوان کرد: جامعه ورزش همچون سایر مردم ایران به حمایت از مردم مظلوم فلسطین (زنان، کودکان و جوانان) و حدود ۱۲ هزار شهید غزه در این گردهمایی بزرگ شرکت کرده است.
وی افزود: امیدوار هستیم صدای آزادی خواهان جهان به واسطه اینگونه رویداد‌ها به گوش افرادی که مسئولیت رسیدگی به این شرایط در جهان را دارد رسانده شده و ان‌شاالله سایه ظلم برچیده شود.
علیرضا پورسلمان، رئیس فدراسیون شمشیربازی نیز در این تجمع گفت: یک ماه است که جهان شاهد یک اتفاق اسف‌بار در غزه است و دل هر آزاده‌ای به درد می‌آید. این فاجعه ربطی به اسلام ندارد و یک فاجعه انسانی است و باید همه مردم دنیا به پا خیزند. انشاالله این کشتار قطع شود و این لکه ننگ به زودی پاک شود.
وی افزود: وظیفه همه انسان‌هاست که این روند خطرناک متوقف شود.
حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف نیز در گردهمایی حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: اتفاقی که این‌روز‌ها در غزه در حال رخ دادن است، دل هر انسانی را به درد آورده است. از ابعاد مختلف، بیمارکُشی که رژم صهیونیستی به راه انداخته جای هیچ بحثی نمی‌گذارد، چراکه در طول تاریخ، بیمارکَشی دست جمعی ندیده بودیم.
وی با بیان اینکه مردم ایران همیشه کنار مردم مظلوم فلسطین هستند، افزود: جامعه ورزش در فضای داخلی و بین‌المللی همواره در حمایت‌ها نقش داشته و پرچم مبارزه با رژیم غاصب را جامعه ورزش بالا برده و پیام ایران را به گوش جهانیان رسانده است.
داود عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس در این تجمع اظهار داشت: امروز شاهد حضور خانواده ورزش ایران به نمایندگی از کل ورزشکاران ایران در این راهپیمایی هستیم تا این جنایت را محکوم کنیم، این نسل‌کشی در غزه به گونه‌ای شده تا همه از این جنایت ناراحت باشند. امیدواریم کشور‌های مسلمان باهم متحد شوند و یک اتفاق خوبی را رقم بزنند.
وی ادامه داد: این نسل کشی توسط رژیم غاصب روزی تمام شود و ما شاهد آزادسازی فلسطین باشیم.
محمدرضا پوريا، رئیس فدراسیون بدمینتون هم گفت: امروز روزی است که تمام جامعه ورزش همراه برای رساندن صدای مظلومیت مردم غزه با با تمام مردم ایران یکصدا هستند و با تمام توان جنایات صهیونیست‌ها را محکوم می‌کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بازداشت ۶۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به نسل کشی در غزه

پلیس آمریکا صدها دانشجوی معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرده

پاسخ تند سندرز به نتانیاهو

«برنی سندرز» نماینده مجلس سنای ایالات متحده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.