سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ایران، تنها کشوری است که صریح از اسلام دفاع می‌کند

ایران، تنها کشوری است که صریح از اسلام دفاع می‌کند

رئیس شورای حکومتی سودان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران، تنها کشوری است که به صراحت از اسلام دفاع می‌کند.

شنبه در حاشیه نشست مشترک سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب در ریاض عربستان، در دیدار «عبدالفتاح برهان» رئیس شورای حکومتی سودان، ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار، آمادگی کشورمان را برای تبادل هیئت‌های سیاسی و گسترش روابط در عرصه‌های مختلف با این کشور اعلام کرد.

رئیس جمهور در ادامه، رژیم صهیونیستی را مصیبت بزرگ برای امت اسلامی و همه جهان، توصیف و تصریح کرد: ریشه بسیاری از مصائب در جهان، اسلام‌هراسی، ایران‌هراسی و اختلاف‌افکنی‌ها در جهان اسلام و قاره آفریقا، رژیم صهیونیستی است.
«عبدالفتاح برهان» نیز در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدار با آقای رئیسی، اظهار داشت: ما از جمهوری اسلامی ایران، چیزی جز خیر و خوبی ندیده‌ایم و مشتاق بازسازی و از سرگیری روابط هستیم.
رئیس شورای حکومتی سودان با بیان اینکه تقویت روابط کشور‌های اسلامی، از جمله ایران و سودان، به خیر و صلاح همه امت اسلامی است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران، تنها کشوری است که به صراحت از اسلام دفاع می‌کند.

 

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قیام 200 دانشگاه آمریکا علیه جنایات اسرائیل 

حداقل 200 دانشگاه آمریکا در کنار دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه، استرالیا، انگلیس و کانادا در اعتراض به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه

مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم

رئیس جمهور در جمع مردم غرب تهران در امام زاده حسن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.