سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / کمک ۲۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی قوه قضائیه به دولت با وصول یک‌چهارم مطالبات شرکت گاز

کمک ۲۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی قوه قضائیه به دولت با وصول یک‌چهارم مطالبات شرکت گاز

رئیس دادگستری استان بوشهر گفت: با ورود دادگستری استان ۲۰ هزار و هشتصد میلیارد تومان از مطالبات شرکت ملی گاز ایران در راستای حفظ حقوق عامه و حقوق بیت‌المال وصول شد.
رئیس قوه قضائیه در جلسات مختلف همواره بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به دولت به جهت تسهیل در امر کمک به تحقق شعار سال تاکید کرده است. به همین منظور با پیگیری‌های صورت‌گرفته از طرف دادگستری استان بوشهر ۲۰ هزار و 800 میلیارد تومان از مطالبات شرکت ملی گاز ایران در راستای حفظ حقوق عامه و حقوق بیت‌المال وصول شد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به بدهی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در استان بوشهر به شرکت ملی گاز و معوقه شدن این بدهی‌ها، گفت: مطالبات شرکت ملی گاز بالغ بر ۹۰ هزار میلیارد تومان بود که از سوی پتروشیمی‌ها معوق و پرداخت نشده بود.
مهدی مهرانگیز افزود: دادگستری استان بوشهر به محض اطلاع و گزارش شرکت ملی گاز به این موضوع ورود کرد و در راستای حفظ حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال نامه‌ای را به وزیر نفت ارسال و از شخص وزیر نفت خواسته شد تا نسبت به پیگیری موضوع و وصول طلب اقدام کند، که به همین منظور نماینده‌ای از سوی سازمان امور مالیاتی کشور به استان اعزام و دستورات قضائی لازم نیز درخصوص وصول این مطالبات صادر شد.
مهرانگیز با اشاره به وصول بخشی از این مطالبات گفت: با پیگیری‌های دادگستری استان، تاکنون ۲۰ هزار و هشتصد میلیارد تومان معادل حدودی ۲۱ همت (نزدیک یک‌چهارم) از شرکت‌های پتروشیمی دریافت و به حساب خزانه دولت واریز شد.
وی، حفظ حقوق عامه و حفظ حقوق بیت‌المال را از اولویت‌های دادگستری استان بوشهر دانست و ادامه داد: در همین راستا دادگستری استان بوشهر نسبت به دریافت مابقی طلب شرکت ملی گاز پیگیر این مسئله خواهد بود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حکم پرونده شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صادر شد

۴۲ نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی

قوه قضائیه حامی سرمایه‌گذاران و فعالان سالم اقتصادی و تولیدی است

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.