سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / صوت / قرآن کریم / امداد غیبی/ سوره حديد _ ۱۵

امداد غیبی/ سوره حديد _ ۱۵

مسلماً شهداء زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی میخورند، پس هر که در دفاع از خانواده اش بمیرد شهید مرده است؛ و هر که در دفاع از خودش بمیرد شهید مرده است و هر که در دفاع از سرزمینش بمیرد شهید مرده است و شهدای مقاومت به خاطر دفاع از شرف و ناموس و اموال و سرزمین و دین و عقیده و عزّت و کرامتشان کشته و شهید شدند پس همگی به اذن الهی شهید راه حق هستند ….

یکی از مردان مقاومت اسلامی که خداوند او را حفظ کند – به من گفت که یکی از رزمندگان مقاومت به دست صهیونیست های پست و پلید به شهادت رسید، روی زمین افتاد و یارانش از شدت درگیری بین دو طرف از او کمی فاصله گرفتند و پس از فراهم شدن فرصت به سوی او بازگشتند. دیدند او همچنان بر زمین افتاده و کتاب خدا بر سینه اش به صورت باز قرار دارد در حالی که سوره حدید و آيه «والشهداء عند ربهم لهم أجرهم و نورهم والذين كفروا وكذبوا بآياتنا، أولئك أصحاب الجحيم» را نشان میداد که یعنی شهیدان نزد پروردگارشان اجر و ثواب و نورانیت دارند و کسانی که کفر ورزیدند و نشانه های ما را تکذیب کردند همانها اهل جهنم اند.

لذا من نویسنده میگویم براستی چه کسی قرآن را بر سینه این رزمنده قرار داده و چه کسی آن را بر سوره حدید و بخصوص این آیه باز کرده است؟! چه کسی در آن شرایط دشوار به چنین

کاری مبادرت ورزیده جز یک ولی از اولیاء صالح الهی یا فرشته ای از فرشتگان خدای متعال که موکل این شهید سعید بوده است.

سلام و درود بر او در روزی که ولادت یافت و در روزی که به شهادت رسید و در روزی که زنده برانگیخته خواهد شد….

آیه ۱۹ سوره حدید

 وَ الَّذينَ آمَنُوا بِاللهِ وَ رُسُلِهِ أُولئِكَ هُمُ الصِّدِّيقُونَ وَ الشُّهَداءُ عِنْدَ رَبِّهِمْ لَهُمْ أَجْرُهُمْ وَ نُورُهُمْ وَ الَّذينَ كَفَرُوا وَ كَذَّبُوا بِآياتِنا أُولئِكَ أَصْحابُ الْجَحيمِ 

كسانى كه به خدا و پيامبرانش ايمان آوردند، آنها صديقان و شاهدان نزد پروردگارشانند؛ براى آنان است پاداش [اعمال] شانو نور [ايمان]شان؛ و كسانى كه كافر شدند وآيات ما را تكذيب كردند، آنها اصحاب جحیم.

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

 برگرفته از:

کتاب معجزات و کرامات نبرد “الوعد الصادق” تحکیم پیروزی الهی برای مقاومت اسلامی لبنان

کتاب الوعد الصادق٬

نویسنده ماجد ناصرالزبیدی

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تأثیر اساسی عملیات «وعده صادق»

نابودی اسرائیل

تجمع پر شور مردمی در حمایت از پاسخ پهپادی ایران

شعارهایی مانند سپاه پاسداران تشکر تشکر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.