سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / آلمان جهنم کودکان! پارسال 17هزار کودک قربانی آزار جنسی شدند

آلمان جهنم کودکان! پارسال 17هزار کودک قربانی آزار جنسی شدند

اداره پلیس جنایی فدرال آلمان در گزارش جدید خود اعلام کرد که در سال ۲۰۲۲ میلادی(1401) بیش از ۱۷ هزار کودک زیر ۱۴ سال آلمانی، قربانی آزار و اذیت جنسی شده‌اند.
اداره پلیس جنایی فدرال آلمان دوشنبه شب با انتشار گزارشی درباره وضعیت جرایم جنسی بر علیه کودکان این کشور در وب‌گاه رسمی خود، نوشت: طی سال گذشته میلادی (۲۰۲۲)، ۱۷ هزار و ۱۶۸ کودک زیر ۱۴ سال آلمانی که اغلب آنها کودکان بسیار خردسال بودند، قربانی آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند. به استناد این گزارش، تعداد کودکان زیر ۱۴ سال قربانی آزار و اذیت جنسی در آلمان در مقایسه با سال ۲۰۲۱ تقریبا ثابت مانده است و در حوزه آزار جنسی جوانان نیز تعداد قربانیان با یک هزار و ۲۱۱ مورد در مقایسه با سال قبل تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است.
«نانسی فایزر» وزیر کشور آلمان با تاکید بر اینکه این گزارش به وضوح میزان وحشتناک خشونت جنسی علیه کودکان و نوجوانان را در این کشور نشان می‌دهد، تصریح کرد: حفاظت از کودکان اولویت اصلی من است؛ هیچ مجرمی نباید احساس امنیت کند و هیچ قربانی نباید بدون کمک رها شود.
به گزارش ایرنا، ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران پیشتر گزارشی از وضعیت آزار و اذیت کودکان آلمانی در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد و به نقل از پلیس این کشور از افزایش قابل توجه آزار و اذیت خردسالان آلمانی خبر داد. در گزارش ستاد حقوق بشر به نقل از اداره پلیس جنایی فدرال آمده است که موارد خشونت جنسی علیه خردسالان در آلمان در سال گذشته به طور متوسط به ۴۹ قربانی در روز رسیده است. این داده‌ها نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۱، ۱۷ هزار و ۷۰۴ کودک زیر ۱۴ سال قربانی خشونت جنسی شده‌اند که این رقم در سال ۲۰۲۰ کمی بیش از ۱۶ هزار و ۹۰۰ فقره بوده که از این تعداد، ۲ هزار و ۲۸۱ کودک کمتر از ۶ سال سن داشته‌اند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سانسور اعتراضات مردمی در اروپا

آلمان نازی

آلمان نازی_تجهیز کننده صدام به سلاح‌های شیمیایی نگران مردم ایران شده است!

بازداشت ۹ تبعه‌ بیگانه از اتباع آلمان، لهستان، ایتالیا، فرانسه، هلند، سوئد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.