سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / خروش جهانی علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی از ایتالیا و سوئیس تا فرانسه و انگلیس

خروش جهانی علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی از ایتالیا و سوئیس تا فرانسه و انگلیس

تظاهرات‌های بزرگ و بی‌سابقه علیه جنایات رژیم آپارتاید اسرائیل در سراسر دنیا همچنان جریان دارد؛ از قاره آسیا تا قاره اروپا همچنان به خروش آمده‌اند و انزجار خود را علیه جنایات اسرائیل فریاد می‌زنند.
در قاره آسیا، مردم مالزی هم در کوالالامپور پايتخت این کشور فریاد آزادی فلسطین سر دادند. تظاهرات ده‌ها هزار نفری در هند در حمایت از غزه و فلسطین و محکومیت جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها به صورتی چشمگیر برگزار شد که تصاویر رسیده از آن بسیار قابل توجه است. همچنین تظاهرات ده‌ها هزار نفری در حمایت از فلسطینی‌ها دیروز در سیدنیِ استرالیا برگزار شد. در اروپا نیز، با وجود محدودیت‌ها برای اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها در آلمان، هزاران نفر برای حمایت از مردم غزه به خیابان‌ها آمدند؛ هزاران نفر در برلین، با برپایی تظاهراتی ضمن اعلام همبستگی با مردم غزه، خواستار توقف فوری جنگ شدند.

در شهر رُم، پایتخت ایتالیا، هزاران نفر با تظاهرات و پایین کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی در مقر سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد (فائو) اعتراض خود را نشان دادند. تظاهرات گسترده مردمی در سوئیس علیه جنایات رژیم صهیونیستی نیز محل توجه رسانه‌ها بود. اتفاق قابل توجه دیگر، حضور گسترده حاميان مردم غزه در پاريسِ فرانسه بود که به رغم ممنوعيت تظاهرات و با وجود خشونت پليس به وقوع پیوست. کودکان لندنی هم به نشانۀ همدردی با کودکان غزه و در اعتراض به حمایت بی‌قید‌وشرط انگلیس از کشتار زنان و کودکان فلسطینی، در قسمت ورودی وزارت خارجه انگلیس عروسک و نوشته‌هایی در حمایت از فلسطین آویزان کردند. در قلب آمریکا، در شهر شیکاگو، نیز مردم دست به تظاهرات زدند تا از مردم مظلوم فلسطین حمایت و حمایت دولت خود از رژیم آپارتاید اسرائیل را محکوم کنند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه

اعتراضات دانشجویی در حمایت از مردم غزه از دانشگاه‌های آمریکا به فرانسه

تظاهرات مردم کشورهای جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی

حمایت از فلسطین و انتقاد از جنایات رژیم صهیونیستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.