سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / دولت سیزدهم هر روز ۴۰ کلاس درس ساخته است

دولت سیزدهم هر روز ۴۰ کلاس درس ساخته است

مدیر کل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت:با توجه به نگاه ویژه دولت مردمی سیزدهم به آموزش و پرورش، هر روز ۴۰ کلاس درس در مناطق مختلف کشور ساخته شده ‌است.
 مهدی اربابی دوشنبه در حاشیه افتتاح دبیرستان پسرانه “مهر عظام” در کوی ذوالفقاری آبادان   اظهارکرد: تاکنون دولت سیزدهم پنج هزار و ۸۰۰ پروژه آموزشی را در قالب ۶ هزار مدرسه و ۲۸ هزار کلاس درس به صورت مشارکتی ساخته است.
وی با اشاره به اینکه مهر ماه امسال ۲ هزار و ۲۰ کلاس به آموزش و پرورش تحویل داده شد افزود: خیرین در تکمیل ۵۴ درصد این کلاس ها مشارکت داشتند و امیدواریم جهاد مدرسه سازی با یاری این قشر دلسوز با شتاب بیشتری ادامه یابد.
اربابی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به سیاست دولت برای کاربردی شدن فضاهای در تملک آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: فضاهای بدون استفاده این وزارتخانه به عنوان املاک مازاد به پروژه ها و طرح های نیمه تمام خیرساز اختصاص داده می شوند.
وی افزود: مدارس مازاد بفروش می‌رسد و بجای آن مدارس جدید با اولویت مدارس خیرساز ساخته خواهد شد.
دبیرستان پسرانه ۱۲ کلاسه “مهر عظام” در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع و به همت اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و خیرین مدرسه ساز با اعتبار ۱۹۱میلیارد ریال ساخته شده است.
بر اساس این گزارش ۶۵ هزار و ۵۳۲ دانش آموز در ۲۹۰ واحد آموزشی آبادان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مشغول به تحصیل هستند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

صداقت دولت سیزدهم

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی

چرا ورود فارسی به مدارس هند مهم است؟

تجربیات یک جوان مسلمان هندی از شگفتی‌های زبان فارسی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.