سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / دانشجویان دانشگاه تهران بانی عمل جراحی رایگان ۳۰ دانش‌آموز نیازمند شدند

دانشجویان دانشگاه تهران بانی عمل جراحی رایگان ۳۰ دانش‌آموز نیازمند شدند

دبیر کانون دانشجویی مرهم دانشگاه تهران گفت: ۳۰ دانش‌آموز نیازمند عمل جراحی در حوزه جمجمه، فک و صورت و ناهنجاری‌های همراه تولد، با تلاش‌های دانشجویان عضو کانون دانشجویی مرهم دانشگاه تهران، به طور رایگان تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند.

 روابط عمومی دانشگاه تهران، محمدعلی کیانی دبیر کانون دانشجویی مرهم دانشگاه تهران گفت: ۳۰ دانش‌آموز نیازمند عمل جراحی در حوزه جمجمه، فک و صورت و ناهنجاری‌های همراه تولد، با تلاش‌های دانشجویان عضو کانون دانشجویی مرهم دانشگاه تهران، به طور رایگان تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند. این دانش‌آموزان از استان هرمزگان و همچنین شهرستان‌های استان تهران با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین شبکه‌های بهداشت شناسایی شده‌اند.

این فعال دانشجویی افزود: در این دوره از فعالیت کانون دانشجویی مرهم دانشگاه تهران، ۱۲ دانش‌آموز از استان هرمزگان و ۱۷ دانش‌آموز از استان تهران برای انجام عمل جراحی در بیمارستان فرهیختگان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی بستری می‌شوند.

کیانی با بیان اینکه سه خیر نیک‌اندیش نسبت به تأمین هزینه‌های این ۳۰ عمل جراحی اقدام کرده‌اند، تاکید کرد: تیم جراحی حاضر در عمل جراحی این ۳۰ دانش‌آموز، در قالب اهدای وقت و تخصص، نسبت به این عمل خیرخواهانه همت می‌گمارند.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش اسکان همراهان این دانش‌آموزان را در خانه معلم منطقه ۹ شهر تهران تقبل کرده بنیاد علوی نیز هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان به تهران را تأمین کرده است.

بر اساس اعلام کانون دانشجویی مرهم، این ۳۰ عمل جراحی در روزهای دوشنبه ۱۷ مهر و چهارشنبه ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۲ در بیمارستان فرهیختگان تهران انجام می‌شود.

تاکنون عمل جراحی بیش از ۴ هزار دانش‌آموز از سراسر کشور در نتیجه پیگیری‌های این کانون دانشجویی به نتیجه رسیده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جزئیات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در مراکز دولتی

خدمات سرپایی و سرپایی فوریت‌های پزشکی

تولید دیوارهای ضد باکتری اتاقهای جراحی

تولید و بومی سازی دیوارهای ضد باکتری مخصوص اتاق جراحی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.