سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / زن مسلمان را با موفقیت‌های خود به دنیا معرفی می‌کنیم

زن مسلمان را با موفقیت‌های خود به دنیا معرفی می‌کنیم

نایب رئیس اتحادیه خبرنگاران سوریه گفت: زن ایرانی الگویی برای بخشش، علم و پیشرفت است و می‌توانیم حقیقت زن مسلمان را در میان بسیاری از زنان این کشور مشاهده کنیم.

رائده وقاف، نایب رئیس اتحادیه خبرنگاران سوریه از همکاری و همراهی ملت و دولت ایران با مردم سوریه تشکر کرد.

او برگزاری جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای خورشید را نقطه شروعی برای همکاری‌های رسانه‌ای میان ایران و سوریه دانست و گفت: زنان خبرنگار دو کشور ایران و سوریه می‌توانند با همکاری یکدیگر، چهره حقیقی زنان موفق را به دنیا نشان دهند.

این فعال رسانه‌ای سوری با اشاره به اهمیت تعریف دقیق و صحیح از زن مسلمان برای مردم دنیا اظهار داشت: اگر راجع به جایگاه زن مسلمان در تاریخ و امروز بخواهم صحبت کنم باید بگویم این زن، دارای بخشش بزرگ و علم و معرفت است. او مفاهیم مهمی از اسلام را متجلی ساخته است، مفاهیم بزرگی مانند تسامح، همدلی و تبادل فرهنگی.

نایب رئیس اتحادیه خبرنگاران سوریه تصریح کرد: رسانه‌های دشمن تلاش می‌کنند تصویری خلاف واقع از زنان مسلمان در طول تاریخ به دنیا نشان دهند تا پروژه اسلام‌هراسی خود را تدوام بخشند.

او ادامه داد: بسیاری از کشورهای غربی سعی دارند اسلام را به مفهوم تروریست و تفکرات تکفیری در دنیا رواج دهند و در عین حال تصویر زن مسلمان را به این شیوه تقبیح کنند. این در حالی است که زن مسلمان فردی اندیشمند و فعال است.

این فعال رسانه‌ای سوری، تهران را محل صدور علم و فرهنگ به جهان معرفی کرد و گفت: زن ایرانی الگویی برای بخشش، علم و پیشرفت است و ما می‌توانیم حقیقت زن مسلمان را در میان بسیاری از زنان ایرانی مشاهده کنیم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

 دستگیری مردان مسلمان در میانمار برای استفاده در جنگ!

ارتش میانمار

روزنامه فرانسوی فیگارو: پاسخ ایران به اسرائیل یک موفقیت راهبردی بزرگ بود

روزنامه فرانسوی «فیگارو» پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را یک موفقیت راهبردی بزرگ برای تهران دانست.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.