سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / اذعان صهیونیست‌ها به قدرت سایبری ایران 

اذعان صهیونیست‌ها به قدرت سایبری ایران 

ایران در رسانه های جهان

اذعان صهیونیست‌ها به قدرت سایبری ایران 

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در یادداشتی در روز 27 سپتامبر(5 مهرماه) به ادعای حملات سایبری ایران به رژیم صهیونیستی پرداخته است. این روزنامه عنوان می‌دارد: «دشمنی ایران با اسرائیل همیشه چیزی فراتر از ژئوپلیتیک بوده است: این دشمنی ایدئولوژیک و وجودی نیز هست.»

این رسانه صهیونیستی در ادعایی می‌افزاید: در دنیایی که نبردها به‌جای توپ و کالیبر به طور فزاینده‌ای با رمزها و کلیک‌ها انجام می‌شود، جبهه خاموش جنگ سایبری همچنان در حال افزایش است. در این ماه، یک حمله شدید دیجیتالی، داده‌های شخصی اسرائیلی‌های بی‌شماری را فاش کرد و بر مذاکرات مهم دیپلماتیک و جلسات مجمع عمومی سازمان ملل سایه افکند. همان‌طور که فناوری، بیشتر خود را در زندگی ما جا‌سازی می‌کند، خطوط ژئوپلیتیک سنتی محو می‌شود و میدان‌های جنگ جدید و نامرئی را به وجود می‌آورد.»

جروزالم پست عنوان می‌دارد: « قلمرو دیجیتال. ترکیبی از قابلیت‌های پیچیده سایبری ایران و موضع تسلیم‌ناپذیر آن در برابر اسرائیل طرحی نگران‌کننده را ترسیم می‌کند، طرحی که به سمت هدف بزرگ‌تری یعنی بی‌ثبات کردن ستون‌های اسرائیل ‌اشاره دارد.»

در ادامه این یادداشت با تکرار ادعای حمله سایبری ایران به صهیونیست‌ها اظهار شده است: «از نظر هر تحلیلگر زیرک، حملات سایبری ایران به اسرائیل بسیار مهم‌تر از تلاطم‌های صرف در فضای مجازی است. همان‌طور که سوزان مالونی، کارشناس ارشد موسسه بروکینگز، در تحقیقات خود مشاهده کرد، موضع تقابلی ایران در قبال اسرائیل محدود به میدان‌های جنگ متعارف نیست. این امر عمیقاً با یک نبرد ایدئولوژیک که فراتر از اختلافات سیاسی است، درهم آمیخته است و به عمق ضدصهیونیسم می‌پردازد. دشمنی ایران با اسرائیل همیشه چیزی فراتر از ژئوپلیتیک بوده است: این دشمنی ایدئولوژیک و وجودی نیز هست.»

جروزالم پست در ادامه عنوان می‌دارد: استراتژی‌های دیجیتال ایران فقط نمایش نمادین قدرت نیستند، بلکه حرکات حساب شده‌ای هستند که برای فرسایش بافت اجتماعی اسرائیل از درون به بیرون طراحی شده‌اند. همان‌طور که توسط مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی (CSIS) گزارش شده است، این طرح‌های سایبری با هدف «برهم زدن زندگی روزمره اسرائیل، تضعیف روحیه اسرائیلی‌ها و از بین بردن اعتماد به توانایی اسرائیل انجام می‌شود.»

در ادامه این ادعای صهیونیست‌ها آمده است: از سال 2021 تا 2022، عملیات سایبری متهورانه منجر به افشای اطلاعات شخصی تعداد بیشماری از اسرائیلی‌ها شد. این اقدامات در بحبوحه توقف مذاکرات دیپلماتیک و پیش از نشست حیاتی مجمع عمومی سازمان ملل انجام شد که نشان‌دهنده الگوی آشنایی است که در آن ایران موقعیت مذاکره خود را از طریق اقدامات دیجیتال تهاجمی تقویت می‌کند.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تظاهرات مردم کشورهای جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی

حمایت از فلسطین و انتقاد از جنایات رژیم صهیونیستی

عبدالحمید قدیریان: زبان هنر از دیپلماسی هم تاثیرگذارتر است

حضور ایران در شصتمین بینال ونیز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.