سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / آرامش کامل و پایان چند ماه رویاپردازی برای ۲۵ شهریور/ تیرهایی که دیروز به سنگ خورد؛ از خنثی سازی طرح ترور پدر مهسا امینی تا دستگیری عامل انتحاری +جزئیات

آرامش کامل و پایان چند ماه رویاپردازی برای ۲۵ شهریور/ تیرهایی که دیروز به سنگ خورد؛ از خنثی سازی طرح ترور پدر مهسا امینی تا دستگیری عامل انتحاری +جزئیات

همزمان با سالگرد آغاز اغتشاشات در ایران، عناصر یک تیم وابسته به گروهک های تروریستی که از اقلیم کردستان عراق وارد کشور شده و قصد داشتند به سمت تجمع غیرقانونی امروز در سقز تیراندازی کنند، بازداشت شدند.

پس از چندماه فراخوان و رویاپردازی پر آب و تاب جریان ضدایرانی و ضدانقلاب برای 25 شهریور، روز گذشته از تهران تا سراسر ایران در آرامش کامل به سر برد و مردم مشغول عزاداری در آخرین روز ماه صفر در سوگ شهادت امام رضا(ع) بودند. عده ای دیگر هم از تعطیلات آخرین روزهای تابستان برای سفر بهره برده بودند و یا اینکه در منازل خود در کنار خانواده حضور داشتند.

این «نه» بزرگ مردم به جریان ضدایرانی و ضدانقلاب و شکست سنگین آنها در حالی بود که دشمنان ملت ایران بیکار ننشسته بودند و سناریوهای مختلف تروریستی را برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم تدارک دیده بودند. برنامه هایی که بخش عمده آنها در ماه های گذشته با هوشمندی قابل تقدیر دستگاه های امنیتی نظیر دستگیری لیدرهای داخلی و خارجی، کشف 400 بمب، توقیف محموله های سلاح و یا انهدام گروه های تروریستی خنثی شد و بخش مهمتری از آن هم دیروز و همزمان با سالروز فوت عادی مهسا امینی که به بهانه‌ای برای شروع اغتشاشات سال گذشته تبدیل شده بود، خنثی شد.

دستگیری عامل انتحاری در تبریز
فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته فردی که قصد ایجاد انفجار در یکی از میادین تبریز برای کشته سازی با تعدادی کپسول گاز دستکاری شده را داشت با هوشیاری عوامل اطلاعاتی و انتظامی دستگیر شد.

سردار علی محمدی توضیح داد: شنبه شب این جوان قصد انفجار در یکی از میادین تبریز را برای کشته سازی در فراخوان ضدانقلاب، از طریق تعدادی کپسول گاز دستکاری شده داشت که دستگیر شد.

وی افزود: این فرد می خواست درحالی که خودش نیز در کنار کپسول های گاز حضور داشت، آنها را منفجر کند که پیش از این اقدام، ماموران انتظامی متوجه شدند و وی را بازداشت کردند.

طرح ترور پدر مهسا امینی خنثی شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: چند نفر از اعضای یک گروهک‌ تروریستی که می خواستند در مسیر آرامستان آیچی سقز، امجد امینی پدر مهسا امینی را ترور کنند با هوشیاری نیروهای امنیتی دستگیر و این طرح خنثی شد.

مهدی رمضانی شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج افزود: در این ارتباط چند نفر از تروریست ها دستگیر شده اند.

تیراندازی کور به مدافعان امنیت/ یک شهید و سه زخمی
قزل سفلی معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس با اعلام این خبر گفت: حدود ساعت ۱۹:۵۰ شنبه ۲۵ شهریور ۲ نفر راکب موتور سیکلت اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیروهای بسیجی که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند، می کنند.

دبیر و سخنگوی شورای تأمین استان فارس با اشاره به رذالت و زبونی دشمنان و معاندین نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: این حرکت های کور و مذبوحانه، نشان دهنده ضعف و ترس دشمنان از مقابله رو در رو با نیروهای مدافع امنیت و بسیجیان عزیز می باشد؛ ضاربین پس از این حمله کور که موجب آسیب رسیدن به ۴ نفر از عزیزان بسیجی از ناحیه سینه به بالا گردید، بلافاصله از محل متواری می شوند که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی در پی دستگیری آنان می باشند.

اسماعیل قزل سفلی افزود: متأسفانه در این حادثه یکی از عزیزان بسیجی به دلیل شدت جراحات وارده، به شهادت می رسد.

یکی دیگر از مجروحین نیز به یکی از بیمارستان‌های شیراز اعزام شده و ۲ نفر دیگر از این عزیزان در شهرستان بستری و تحت مداوا می باشند که حال همه مجروحین پایدار و تحت کنترل می باشد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس در پایان گفت: این خون های پاک، ریشه نظام مقدس اسلامی را استوار تر خواهد ساخت و دشمنان این مرز و بوم را نیز خار و ذلیل تر می سازد. قطعاً عوامل این حرکت جنایتکارانه دستگیر و به سزای عمل ننگین شان خواهند رسید.

دستگیری عنصر ضد امنیتی در قرچک

طی رصد‌های شبانه روزی و چند ماهه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان قرچک یکی از عناصر ضد امنیتی مرتبط با یکی از گروهک‌های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط سربازان گمنام، بازداشت و تحویل مراجع قضائی شده و تعدادی از مرتبطین وی نیز در چند شهرستان دیگر استان تهران دستگیر شد.

طبق گفته دادستان قرچک، متهم از عناصر عملیاتی هسته مزبور بوده که قصد انجام برخی اقدامات ایذایی و خرابکارانه در سطح استان تهران و برخی استان‌های همجوار طی چند روز آتی را داشته است.

شبکه سازمان یافته خرابکاری در کهگیلویه و بویراحمد
سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، ۱۵ عنصر شبکه سازمان یافته ساخت بمب دست ساز را که دیشب قصد ایجاد نا امنی از پیش تعیین شده را داشتند با اشراف اطلاعاتی دقیق و به موقع شناسایی و دستگیر کردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: همزمان با فضاسازی معاندان برای ایجاد آشوب در سالروز اغتشاشات پارسال، ۶ عنصر اصلی و ۹ نفر مرتبط با این شبکه سازمان یافته خرابکاری برای نا امن جلوه دادن استان و اغتشاش آفرینی در روزهای آتی برنامه ریزی کرده بودند که پس از شناسایی با مجوز مقام قضائی همه این عوامل حین تست این مواد منفجره با حکم مقام قضائی بازداشت و روانه زندان شدند.

خنثی‌سازی حمله مسلحانه به تجمع غیرقانونی در کردستان
همزمان با سالگرد آغاز اغتشاشات در ایران، عناصر یک تیم وابسته به گروهک های تروریستی که از اقلیم کردستان عراق وارد کشور شده و قصد داشتند به سمت تجمع غیرقانونی امروز در سقز تیراندازی کنند، بازداشت شدند.

از این تیم چهارنفره، سه قبضه اسلحه کلاشنیکف، سلاح کمری، سلاح شکاری ساچمه زن، دو دست لباس نیروهای نظامی و تعدادی اسلحه سرد بدست آمده است.

همراه داشتن لباس نیروهای نظامی جمهوری اسلامی نشان دهنده سناریوی شلیک به تجمع کنندگان و انتساب این عمل جنایتکارانه به حافظان نظم و امنیت کشور است. تحقیقات از تروریستهای بازداشت شده ادامه دارد.

18 قبضه سلاح گرم در بوکان کشف شد
یک منبع آگاه در این زمینه اظهار داشت: تعداد ۱۸ قبضه سلاح جهت کشته سازی با هدایت عوامل ضدانقلاب که از محل مبدا زیرنظر چتر اطلاعاتی سپاه شهرستان بود، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه طی یک عملیات ضربتی شناسایی و ضبط شد.

این سلاح‌ها جهت به آشوب کشیدن کشور وارد شده بود که با هوشیاری رزمندگان اسلام ناکام ماند.

کشف محموله بزرگ سلاح‌های آمریکایی ویژه آشوب
مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: با هماهنگی رئیس حوزه قضایی شهرستان بندرخمیر و در نتیجه رصد و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یک محموله بزرگ سلاح و ابزارآلات آمریکایی ویژه آشوب و اغتشاش در بدو ورود به مرزهای آبی جنوب کشور کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه محموله مذکور در یک فروند لنج باری جاسازی شده بود، تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) پس از اطلاع از انتقال این محموله بزرگ سلاح که شامل بیش از شش هزار عدد شوکر برقی ساخت آمریکا است و می‌تواند در آشوب و اغتشاشات مورد استفاده قرار گیرد، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

دستگیری دو بانوی شیعه در جمهوری آذربایجان به اتهام شعار علیه رژیم صهیونیستی

علی اف رئیس‌جمهور آذربایجان

دستگیری عباس ایروانی رئیس گروه قطعه سازی عظام و مجرم اقتصادی توسط وزارت اطلاعات

عباس ایروانی مجرم اقتصادی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.