سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / پیاده‌‌روی ۱۱۱۲ ‌کاروان پیاده به سمت مشهد/ افزایش ۴۰ درصدی زائران پیاده

پیاده‌‌روی ۱۱۱۲ ‌کاروان پیاده به سمت مشهد/ افزایش ۴۰ درصدی زائران پیاده

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: در حال حاضر یک هزار و ۱۱۲ کاروان پیاده در مسیر های منتهی به مشهد هستند و از لحاظ جمعیتی نیز تعداد زائران پیاده نسبت به سال قبل ۴۰ درصد رشد دارد.

 مشهدمقدس در خصوص حضور کاروان های پیاده اظهار داشت: تا کنون بیش از 91 هزار زائر پیاده خود را به مشهد رساند که از این تعداد 40 درصد را خانم ها تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: براساس رصد صورت گرفته و اعلام کاروان ها از تمامی محورها کاروان‌های پیاده به سمت مشهد در حرکت هستند که تا فردا عصر یک هزار و 112 کاروان وارد مشهد می شوند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) بیان کرد: براساس اطلاعاتی که از کاروان‌ها داریم 40هزار زائر پیاده در مسیر تربت جام، 30هزار نفر در مسیر سرخس در راه مشهدند و بزرگترین کاروان 2هزار و 500 نفری زائر پیاده از نیشابور امروز در مسیر جاده مشهد قدیم هستند که تا روز شهادت امام رضا(ع) به مشهد می‌رسند.

رضایی خاطرنشان کرد: آمارها نشان می دهد میزان زائران پیاده نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد دارد که در همین راستا برای خدمات رسانی بهتر امروز تعداد 24 ایستگاه صلواتی خدمت به زائران پیاده بر شمار 340 ایستگاه قبلی افزوده شده است.

وی اظهارکرد: در مشهد تعداد 400 محل اسکان برای زائران پیاده فراهم شده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

فیلم/ نغمه‌خوانی علی طولابی در حرم امام رضا (ع)

السلام علیک یا امام رضا

روایت تاریخی – تحلیلی از مبارزات آیت‌الله خامنه‌ای

آیت‌الله خامنه‌ای حلقه‌های مختلفی ایجاد کرده بودند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.